5. Hihetetlen a babákkal

202 16 0
                                    

*Hey srácok, végre sikerült haladnom ezzel a ficcel is. Az oroszt direkt hagytam benne a szerző mellé írta hál' isten az angol fordítást és így sokat segített. Remélem élvezhető azért még így is, hogy elég nagy kihagyás volt a fjezetek között. Jó szórakozást.

*Oh внук в законе- > ez eredetileg azt jelenti jövendőbeli unoka (grandson-in-low)



Victor nagymamája, nővére és annak kisbabája két nappal az esküvő előtt érkeztek. Hosszú ideig Yuuri azt hitte, Victornak nincs családja, mert tudta, hogy Victor szülei meghaltak még régebben és a vidám férfi, aki általában egy nyitott könyv volt, nem említette a családját. Csak akkor derült ki, amikor az esküvői vendéglistát írták, hogy az orosznak van egy nővére (Technikailag ő a fél testvérem Yuuri! Ez nem mentség arra, hogy eddig nem említetted őt! ) és a nagymamája még mindig él. A japán sose gondolta volna, hogy egyszer mérges lesz Victorra, amíg ez ki nem tudódott, utána olyan bosszús lett, mint még azelőtt soha.

Yuuri meg tanult uralkodni a bizonytalanságán, a szorongása elmulaszthatatlan volt, de már jobban kontrollálta. Victor volt a legjobb gyógyszer amit Yuuri kaphatott. Még mindig volt egy kis része, ami azt súgta, hogy az orosz egy nap felkel és rájön, hogy ez hiba volt, azokon a reggeleken a rémálmai után Victor mindig magához szorította és engedte, hogy egymás szívverését hallgatva nyugodjanak le. De amikor megtudta ezt a titkot, az a gonosz kígyó felütötte ronda fejét és azt súgta, hogy az idősebb valószínűleg szégyelli őt. Sosem emlegette a családját azelőtt, szóval biztos nem akarta, hogy találkozzanak ezzel a szánalmas, idegen férfival. Vagy, oh, istenem, mi van, ha van valami ultimátum és Victornak választania kell közte és a családja között? Mi lesz, ha megbánja a döntését?

A vőlegénye túl jól ismerte őt ahhoz, hogy tudja, min gondolkodik és gyorsan elvitte Yuurit egy tengerparti sétára, pár hónappal ezelőtt. Elmagyarázta, hogy szeretetben nőtt fel és tudta, hogy a nagyapja nem szerette a feminin elemeket a jégkorcsolyában, a nagymamája táncos volt és mindig támogatta őt. Victor féltestvére Natasha, az apja korábbi házasságából született, 5 évvel idősebb, mint ő. Egy üzletasszony, aki átrágja magát a számokon és kiválasztja a legjobbat, felvirágoztatta a cégét anélkül, hogy bárkivel lefeküdt volna. Yuuri figyelte, ahogy Victor szeme ragyog, miközben róla beszél és rájött, hogy ez hasonló ahhoz, amikor ő beszél Victorról. Victor úgy gondolt Natashára, mint egy példaképre. Valaki, akire felnézhet és követheti. Átvette tőle a makacsságot, éles látást és a rendíthetetlen természetét.

Victor elmondta, hogy miután a szülei meghaltak, a nagyszüleihez költöztek, de a nagyapja hanyatló egészsége és a nagymamája nyúzása már túl sok volt neki és úgy döntött, hogy 15 évesen elköltözik. Beszélt Yakovval, hogy vegye fel teljes időre és követni fogja minden parancsát, így felszabadult a családi terhek alól. Yuuri elsírta magát ezután, amikor belegondolt abba, hogy miket kellett a fiatal vőlegényének átélnie, hiszen mindig csak mosolygott a kamerákba.

Ezek voltak azok az emberek, akiket Victor imádott, a példaképe példaképei, sokkal fontosabbak, a családja. Yuuri túlságosan is ideges volt, mert amíg Victor rögtön az ujjai köré csavarta az első héten az édesanyját Hasetsuban, a fiatalabbnak ötlete sem volt afelől milyen nő is lehet a Nikiforov család feje. Amikor Yuuri próbálta meggyőzni Victort arról, hogy a félelmei nem alaptalanok, Victor azt mondta nyugodjon meg, szereti őt, szóval a családja miért ne szeretné? A japán megesküdött arra, hogy elérte türelmének határait, Victor mindig tesztelte őt..

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 27, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Katsuki Yuuri 5 rejtett tehetsége (és egy ami nem annyira rejtett)Onde histórias criam vida. Descubra agora