Üdv, a következő részekben az idegen nyelvű jelen esetben nem angol párbeszédeket aláhúzással fogom jelölni! A fent látható virág a kusudama virág, majd megértitek :D Jó olvasást! :*
A fordító.
Már csak négy nap volt az esküvőig, a stressz folyamatosan nőtt Yu-Topiában. A vőlegények lassanként rájöttek, hogy az esküvő nem sokára itt van és próbálták elvégezni az utolsó simításokat mint például az utolsó ruhapróba vagy az esküvői fogadalom és a nászút tervezése. Tudjátok, az apró egyáltalán nem fontos dolgok.
A két vőlegény már azon gondolkodott, hogy elutaznak a városból amikor a dolgok elérték a tetőpontot és Yuri bekattant Victor és Yuuri túlzott flörtölésétől és csillogó szemeitől ezért hozzájuk vágott egy vázát. Sajnálatos módon ( vagy annyira nem, attól függ kit kérdezel) a váza elvétette a párt, ám eltalálta JJ-t aki épp megpróbálta felhívni magára a pár figyelmét. Először Mrs. Katsuki összeöltötte a kis vágást JJ homlokán, aki ezután elkezdett dühöngeni és ki kellett vinni őt a fogadóból. Leo, Guang-Hong, a Crispino ikrek, Seung Gil és Emil, elmentek lehűtani JJ-t így a káosz egy rendeződött. Phichit tartotta a frontot Yuuri családja és vendégei oldalán miközben Chris uralkodott Yurin és Milán, hogy segítsenek Victornak. A vőlegények rábízták a fent említett apróságokat a barátaikra és bezárkóztak egy-egy külön szobába, azzal az ígérettel, hogy megírják az esküjüket.
A főételről már gondoskodtak, Mila szólt Mrs. Katsukinak és Yuukonak (aki kivett egy szabad napot), hogy tisztázzák le a menüt az esküvőre. Minako és Georgi csatlakoztak Phichithez és segítettek az ülésrenddel, és a ceremónia elrendezésével. Victor kikötötte, hogy ragaszkodik a hagyományos Japán esküvői szokásokhoz, kiállt a gazdag Japán kultúra mellett és nem tudta elképzelni azt, hogy ne kövessék ezeket. Yuuri viszont ugyanúgy ragaszkodott az orosz tradíciókhoz. Úgy döntöttek, hogy a San-San-Kudo szertartást(fordítói megjegyés: lent), az esküvő utáni beszédet és az ajándékozást (ehhez Yuuri szülei ragaszkodtak) megtartják a japán hagyományokból. Az oroszból, Georgi elmagyarázta a menyasszony rablást de hosszú vita után, eldöntötték, hogy könnyebb lesz az ha ő nem csinál semmit. Phichitnek tetszett a leghosszabb csók( lent ;) ) hagyománya és azzal érvelt, hogy a bor édesebb lesz ha végeznek. Egyetértettek abban, hogy meg kell kérdezniük a virágcsokor eldobásáról Victort és Yuurit, pontosabban, hogy melyikük akarja eldobni.
Mire a többiek, akik elmentek, visszatértek, a legtöbb dologgal már egész jól haladtak. Phichit és csapata még mindig dolgoztak de Chris kiengedte a vőlegényeket, miután ellenőrizte, hogy végeztek-e. Phichit csapata a vacsorára már készen volt és csatlakoztak a többiekhez az asztalnál.
Amikor mindenki végzett a vacsorával még csak 8 óra volt, zsúfolt volt az a nap, túl fáradtak voltak kimenni de elég fáradtak ahhoz, hogy lefeküdjenek. Azon vitáztak mit csináljanak (Yuuri nyugodtan javasolta a társasjátékokat, mielőtt Victor a szája elé nem kapta a kezét és a fülébe suttogta, hogy abból csak vérontás lesz.) Leo felvetett, hogy Hasetsuban van karaoke bár de mindenki tiltakozott a fogadó elhagyása ellen. Miközben a csapat kifogyott az ötletekből, Yuuko lépett be a szobába a hármas ikrekkel.
Yuuri aki Phichittel ült miközben a thai fiú a barátaikról mutatott képet Detroitban, felnézett gyerekkori barátjára. Felfigyelt egy ismerős ládára a kezében.
-Yuuko, mit csinálsz itt ? És a lányok ? Nincs késő ?
Yuuko csak elmosolyodott letette a dobozt az asztal közepére mielőtt rászólt a lányokra, hogy viselkedjenek (Axel Yurit ölelte, Loop Otabek ölében ült és Lutz Mila haját birizgálta).
ESTÁS LEYENDO
Katsuki Yuuri 5 rejtett tehetsége (és egy ami nem annyira rejtett)
FanficMár csak pár nap van a Victuuri esküvőig így minden korcsolyázó csatlakozott kedvenc párosunkhoz Hasetsuba, hogy együtt izgulják végig ezt a pár napot. Amíg ott tartózkodnak, mindegyikük tanul valami újat a japán korcsolyázóról amit ez idáig nem tud...