- Ja prowadzę! - Zawołała dziewczyna, a ja zaśmiałem się i szybko popędziłem w stronę auta, po czym zająłem miejsce kierowcy. - Ale jesteś. - Prychnęła, jednak wiedziałem, że nie jest zła.
- Jestem najlepszy. - Odparłem, wypinając dumnie pierś.
- Ty tyle nie gadaj, tylko już ruszaj. - Poleciła, na co odpaliłem silnik i ruszyłem.
Rudowłosa sięgnęła ręką na tylne siedzenie i po chwili na jej kolanach pojawiła się książka.
- Czy ty przez cały czas musisz czytać? - Zapytałem, unosząc brwi. Czytała zawsze i wszędzie, dosłownie. Pewnie robiła to nawet podczas kąpieli.
- Gdybyś czytał tyle co ja, nie miałbyś takich słabych ocen z angielskiego i nie musiałabym pisać ci wypracowań. - Odparowała dziewczyna, na co wywróciłem oczami.
- Ty tak nie przewracaj tymi gałami, bo nas zaraz do rowu wpędzisz. - Parsknęła.
- Ja, moja droga, jestem wyborowym kierowcą. - Oświadczyłem przeciągając ostatnie litery, co wywołało u rudowłosej napad śmiechu.
- Proszę cię, jeżdżę lepiej od ciebie. A najlepiej się jeździ przy włączonej muzyce! - Dziewczyna sięgnęła po jedną z jej ulubionych płyt i gdy chciała ją włożyć do odtwarzacza, ta wypadła jej z rąk.
- Widzisz, nawet płyta cię nie lubi.
- Oh, zamknij się. - Mruknęła schylając się po przedmiot. Zerknąłem na nią i jak zwykle rozpłynąłem się widząc jej loki. Wyglądała w nich uroczo. - No i jest - oznajmiła, podnosząc się. Nagle na jej twarz wpłynęło przerażenie, a oczy zamieniły się wielkie spodki. - Uważaj! - Krzyknęła spanikowanym głosem. Jednak był już za późno.
W następnej sekundzie poczułem ogromne szarpnięcie, przez co pasy wpięły się w moje ciało. Następnie słyszalny był krótki pisk dziewczyny. Potem już straciłem orientację. Nie wiedziałem gdzie jest góra, a gdzie dół.
Widziałem tylko ciemność.
***
Witam w prologu!
Będzie to krótkie opowiadanie, mam nadzieję, że się Wam spodoba. 😊
MClarissaM
CZYTASZ
Open your eyes [short story] ✅
Teen Fiction"If you fly away tonight I want to tell you that I love you" Gdzie Holland nie może się obudzić po wypadku, a Dylan przy jej łóżku prowadzi wewnętrzny monolog. #844 - Dla Nastolatków (29.08.17) #836 - Dla Nastolatków (31.08.17) #681 - Dla Nastolatk...