Milk Sun 5

170 27 2
                                    

Włala! oto i nowy rozdział! Mamy nadzieje że się spodoba i że będzie się wam miło czytało! Bez przedłużania zapraszamy do czytania
___________________________________________________________

Bad_Boy - Hey, Hey, Hey Shoyo!
RudaKrewetka - Hej Badboy'u. Znamy się? Jak się nazywasz?
Bad_Boy - czym jest nazwa? To co zwiemy różą, równie by pachniało pod inną nazwą!
RudaKrewetka - Oho. Romantyk?
Bad_Boy - Niekoniecznie, jednak dla ciebie mogę być nawet wróżką
Rudakrewetka - >/////< Pedałek?
Bad_Boy - przypomnij mi jak się spotkamy, żebyś krzyczał głośniej za kare.
RudaKrewetka - Krzyczał? Mam się ciebie bać?
Bad_Boy - Nie wiedziałem, że istnieje taka choroba, która polega na tym, że boisz się przyjemności!
RudaKrewetka - Przyjemności?>//////< O co ci chodzi?
Bad_Boy - O ten tramwaj co nie chodzi durniu. Co robisz?
RudaKrewetka - Po pierwsze nie jestem durniem, a po drugie leże, a ty zły chłopaku co robisz?
Bad_Boy - Pisze ze swoim przyszłym uke
RudaKrewetka - Ukesiem? Myślisz że dam się zdominować? Poza tym pedałecczku skąd niby wiesz czy ja homo jestem?
Bad_Boy - udajmy, że wcale nie wyzywasz mnie od pedałeczków. A co do uke i homo... Gdybyś nim nie był to, byś nie wiedział, co to uke, a tak szybko odpisaleś.
RudaKrewetka - To że wiem co to uke nic nie znaczy. Może mam koleżankę która to lubi? Albo gdzieś usłyszałem przypadkiem?
Bad_Boy - Nie masz zbytnio koleżanek, a większość czasu spedzasz na trenowaniu i poceniu się.
RudaKrewetka - Skąd to wiesz? Stalkerujesz mnie?
Bad_Boy - Wiem o tobie więcej, niż ci się wydaje, ale jednak nie na tyle dużo, aby przewidzieć twoją reakcje.
RudaKrewetka - Trochę się boje. Co robisz?

Bad_Boy - Myślę o tobie, a ty?
RudaKrewetka - >/////< Myślę czy się znamy
Bad_Boy - Ohh, chyba nawet nie wiesz jak bardzo.
RudaKrewetka - A tak poza myśleniem o mnie co robisz?
Bad_Boy - Podrzucam piłkę od siatkówki.Bad_Boy - A co ty robisz poza zastanawianiem się nad tym czy się znamy?
RudaKrewetka - Myślę o siatkówce. Też ją lubisz?
Bad_Boy - Kocham *.**
RudaKrewetka - To piona! Zagramy razem?
Bad_Boy - Nawet nie wiesz, że już w to razem gramy. *Nie wysłano*
Bad_Boy - Jasne, zagramy razem
RudaKrewetka - Jej! ^-^
Bad_Boy - Powinienem już iść. Do jutra!
____________________________________________________________
I taki oto koniec rozdziału! Mamy nadzieje że się spodoba i że będziecie czekać na więcej ^^

Milk SunWhere stories live. Discover now