👨Arjushi👨final part

6.4K 500 17
                                    

👨Arjushi👨 Final part

ေနဝင္ခ်ိန္ေရာက္လာသည့္တိုင္ ..ကိုက္ခဲထံုက်င္ေနတဲ့ ေျခေထာက္တို႔ကို ဥပကၡာျပဳလ်က္ Sehunဒူးေထာက္ေနဆဲ ..
ျဖတ္သြားျဖတ္လာသူေတြရဲ႕ အၾကည့္ တီးတိုးသံေတြလည္း သူမမႈႏိုင္ သူ႔သိကၡာ မာနေတြလည္း ဘယ္ေရာက္ကုန္သည္မသိ.....

" Oh Sehun ssi "
'Ommonyi!"

မထင္မွတ္ပဲ Tao အနားေရာက္လာေတာ့ sehunေခါင္းငံု႔ထားရာမွေမာ့ၾကည့္သည္

Tao.." တစ္ေန႔လံုးဘာမွမစားရေသးဘူးမို႔လား ေရာ့ စားလိုက္ပါဦး"

ထမင္းဘူးေလးကမ္းေပးလာတာေၾကာင့္ စကားနဲ႔တင္sehunဝမ္းသာအားရ ဗိုက္ျပည့္သြားသည္

"gomasumitha Ommonyi Lu.. Luhanေရာ ထမင္းစားရဲ႕လားဗ်ာ"

Tao.."xiao luအတြက္မပူပါနဲ႔သူေကာင္းေကာင္းစားပါတယ္ ေမာင္ရင္သာ အားေမြးပါ.."

​ေယာကၡမ ေလာင္းႀကီးေျပာပီးထြက္သြားေလေတာ့ Sehun ႀကိဳးစားထရင္း ကားထဲသို႔ဝင္ကာ ထမင္းဘူးေလးဖြင့္စားသည္ ဟုတ္တယ္ သူအားေမြးရမယ္ အေျခအေနကအဆိုးႀကီးေတာ့မဟုတ္ဘူး ျမန္ျမန္စားပီး ျမန္ျမန္ ျပန္ဒူးေထာက္ရမယ္..

...............

"ဒုန္း💥"

"တံခါးဖြင့္ Arjushiနဲ႔ 5မိနစ္ေလာက္ ေတြ႔ခြင့္ေပးပါဆို ဘံုး💥"

"Omma 💥 noona 💥 sooေလး💥"

ဂီး..ဂါး xiao luစိတ္ဆိုးလာပီ

ဒုန္း ဂြမ္း...

"ya xiao lu"

အခန္းတံခါးပြင့္သြားပီး Ommaဝင္လာတယ္

" Omma .. ဟင့္ Arjushiနဲ႔ ခဏေလာက္ေတြ႔ခြင့္ေပးပါေနာ္ ေနာ္ Omma jalpa🙏 "

Tao.. "ၿငိမ္ၿငိမ္ေနစမ္း xiao lu မင့္Appa အျပင္မွာ႐ွိတယ္ Ommaေျပာတာေသးခ်ာနားေထာင္..."

ဒီေတာ့မွ မ်က္လံုးေလးကလယ္ကလယ္နဲ႔ xiao lu ၿငိမ္က်သြားတယ္

Tao..." မနက္ျဖန္တစ္ရက္ပဲ ထပ္ေစာင့္ၾကည့္လိုက္ ..တကယ္လို႔ မင့္Appaက ဆက္ပီးညႇင္းထားဦးမယ္ဆိုရင္ Omma တမ်ိဳးစီစဥ္ေပးမယ္"

"Jinja ? Omma , Omma ကူညီပါေနာ္ xiao lu Arjushiနဲ႔မခြဲပါရေစနဲ႔ ေနာ္ ေနာ္"

"arra arra အဲ့ဒါေၾကာင့္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေန ဟုတ္ပီလား"

Arjushi👨Where stories live. Discover now