Ben bir kuşum, bir Corvus corax'ım, ya da sizin dediğiniz gibi bir Karakargayım.
Normal insanlar bu tür kuşlardan pek hoşlanmaz, bunu bilerek bu dünyada memnuniyetle yer almayı hayal edemezdim.
Bir karga olduğum için, bir karga gibi düşünüyorum, bir karga gibi görüyorum, aslında neredeyse bir hayvan gibiyim.
Karga gibi ses çıkarabilir, ve insan formunda uçabilirim.
Saçlarımın rengi, tüylerimin rengiyle aynı.
Gölgede siyah, güneşte lacivert.
Tek özelliğim türümün en akıllısı ve en büyüklerinden biri olmam.
-Anne ! Anne ! Bak şurda bir karga var.
Küçük çocuğun annesi çabucak kuş ile oğlunun arasındaki mesafeyi küçültmeye çalışıyordu.
-Ona yaklaşma, o tehlikeli bir kuş !
Tesadüfen, o söz ettiği kuş tam benim oturduğum bankın yanındaydı.
O gerçek bir kargaydı, galiba dünyada bir tek ben insan haline girebiliyorum.Bu tür yargıları sürekli duyuyordum, kargaların karanlıkta yaşayan koyu varlıklar olduğunu, kötü şans getirdiklerini, sadece cadılar ile beraber kaldıklarını, vesaire, bu gibi şeyleri beş yaşımdan beri duyuyordum.
Bana bu 'özelliği' kim verdi tam bilmiyorum. Bildiğim kadarıyla Gökyüzü Kralı olmalı, fakat nedenini tanımıyorum ve açıkçası çok merak ediyorum, neden ben ki ?
Bütün bunlardan hariç, sağlıklı yaşamak için 'hayvan' ve 'insan vücudu' arasında belli bir eşitlik sağlamam lazımdı, arada bir değişiklik yapmalıyım.
Bir gün kuş, başka bir gün insan, yada sabah kuş, akşam insan oluyordum.
Diğer insanların çoğu benden daha kötü bir durumda olduklarını biliyorum. Bu 'büyü' den daha kritik bir şey başıma gelebilirdi, şu anlık çok şanslı olduğumu düşünüyorum.
Parkı terk edip çabucak işe geç kalmadan gitmeliydim. Kimyagerim.
~~
Nasıl olmuş ? İlginç mi değil mi ? Her şeyi anlatın 😄
İşte Büyük Karganın bir görüntüsü:Sizcede güzel değil mi? *^*
😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Normal Ama Tuhaf _HIGHLIGHT
Fanfiction« -Peki sen hangi hayvansın ? » ▶ HİGHLİGHT (eski adları BEAST) grubundan beş üyelerin bulunduğu fantastik bir maceradır. Onlar sıradışı insanlar, herbiri bir insan olarak normal görünürler, ama gerçekte çok tuhaftırlar, çünkü hayvana dönüşebilirler...