(Media: Junhyung)Çünkü ben bir Karakargayım !
Dış açısından :
Dujun stresliydi, orada iş hayatı nasıl geçecekti ? Çalışanlar onu nasıl karşılayacaklardı ?
Neyseki arkadaşı Junhyung ile beraberdi, ondan bahsederken, koltuğa güzelce oturmuş rahat rahat uyuyordu.
Dujun bu durumdan faydalanarak Junhyung'un yüzünü keşfetmeye başladı. Pembiş dudakları vardı, kirpikleri uzun olup yumuşak cildinde gölge yapıyordu. Dujun normal bir insanın güzelliğini görmeyi çok severdi.
- Ya ! Ne yapıyorsun ?
Eyvah, onu uyandırmıştı. Çok yaklaşmıştı.
- Hiçbir şey yapmıyordum, sen uyu lütfen.
Junhyung arkadaşına göz ucundan baktıktan sonra yine uyumaya devam eder. Dujun yanındaki yüzü incelemeye geri koyulur.
Sonunda, uçak inmiş, yirmi altı saatlik yolculukları sona ermişti.
- Ah bu ne sıcaklık ya !
Diye bağırmıştı Junhyung havaalanından girerken.
- Bencede çok sıcak...
Dujun, meslektaşından şüphe edemezdi, aslında soğuğa karşı düşük bir hayvanın ruhu içerisinde olduğunu bilemezdi.
Aniden, Junhyung yere doğru düşüp bayılmıştı.
Dujun sadece birkaç saniye sonra arkadaşının yokluğunu fark etmişti. Çünkü önden yürüyordu.
Böyle birden bire bayılması, çok hasta olduğundan olmalıydı.
Dujun, onu uyandırmak için yüzüne birkaç defa vurur.
Yardım çağırır, ancak, bir yaşam belirtisi Junhyung ağzından bir anda doğar.
- Bana...soğuk su getir.
Dujun su almak için koşmaya başlar. Bir bankta "hasta"mızı bırakır.
Neyseki havaalanında, su vardı. Ana karakterimiz bir bardak suyu alıp hemen arkadaşının yanında döner.
- Al iç bakalım.
Bardağı eline alıp, içmek yerine kafasından aşağı akıtır.
- Sağol, daha iyiyim.
Boş bardağı verir.
- Niye içmeden suyu yüzüne boşalttın ? Ciddi bir şey mi var ? Neden bana söylemedin ?
Junhyung kendi kendine gülmeye başlıyordu, eğer Dujun gerçekleri bilse kesin buradan koşarak kaçardı diye bu fikire gülüyordu.
- Hm, evet, sıcak havayla karşı karşıya gelince hep böyle oluyor diyebiliriz.
- Peki...neden ?
Ayağa kalkar ve yoluna devam ederek elini saçlarına daldırır.
-Hehe, anlamazsın ama, bir kutup hayvanın ruhuna sahip olduğumu düşünebilirsin.
~~
Evet geç kaldım ama....
Bölüm sonunda burda ^^ !
Sizce Junhyung'un Dujun'dan sakladığı ne ?
Dujun bu sırrı bulabilecek mi ?
Cevabı devamında :)İnşallah yakında yazarım x)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Normal Ama Tuhaf _HIGHLIGHT
Fanfic« -Peki sen hangi hayvansın ? » ▶ HİGHLİGHT (eski adları BEAST) grubundan beş üyelerin bulunduğu fantastik bir maceradır. Onlar sıradışı insanlar, herbiri bir insan olarak normal görünürler, ama gerçekte çok tuhaftırlar, çünkü hayvana dönüşebilirler...