VARLIĞINI BİLMEDİĞİM YARATIK

66 6 5
                                    

Babam şehir merkezinden geldi.Babam Swat'ta çalıştığı için silahlarını ve çelik yeleğini alıp evden hızlıca çıktı.Babam evden hızlıca çıktığı için daha çok endişelenmeye başlamıştım.

Akşam olmuştu.Yine aynı şey oluyordu ama bu biraz farklıydı.Salondan sesler gelmeye başlamıştı.Sizce 10 yaşındaki bir çocuğun başına neler gelebilirdi?Aşağı iniyordum.Yaklaştıkça sesler çoğalıyordu.Tv'nin yanından siyah bir şey geçmişti.1 adım geri çekildim.Korkuyla ilerlemeye devam ediyordum.Merdivenden inmeyi başarmıştım ama hala uzun bir yolum vardı.Çok uzun değildi ama o durumdayken bana sanki 100 metrelik bir yol gibi geliyordu.6-7 adımdan sonra salona varmıştım.Sesler çok yüksekti.Annemlerin odası uzakta olduğu için onlara ses gitmiyordu.Mallık yapıp aşağı inmiştim.İçimden kendime küfürler yağdırıyordum.Lanet olası beynim anneme haber vermeyi bile bilemiyordu.Yolu tamamlamıştım.Geri dönüş yoktu.Salonun kapısını açtım ve birden ses kesildi.Rafın üzerinden bir kağıt düştü.Okumaya başladım.Kağıtta "ASLA TEK DEĞİLSİN.VARLIĞINI BİLMEDİĞİN BİR YARATIKLA YAŞIYORSUN" yazıyordu.Çığlıklarla annemlerin odasına koştum.Anneme haber verdim.Aşağı iniyorduk.Sesler kesilmişti.Annemle salona geldiğimizde yerde kağıt rafın üzerinde ve hiçbir şey yazmıyordu.Annem "sanırım bir kabus görmüş olmalısın"dedi ama ben sanki onu görmüş ve tanıyormuş gibi hissediyordum.

Tamda heyecanlı yerinde bıraktım mı bilemem ama devamı için beğenmeyi unutmayın!!!3. bölüm hazırda sölimm...
😉😉😉😉

SEÇİLMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin