Bu olayı bu akşam bitirecektim yada sonsuza kadar bu böyle devam edecekti.O varlıkla bu akşam konuşacaktım.Eğer biraz daha bekletirsem olaylar çığrından çıkacakmış gibi geliyordu.Gerçekten çok korkuyordum.O olanlar annemlere çok saçma geliyordu.Akşam akşam uykumdan kalkıp evde gezindiğimden tek rahatsız ben değildim.Annem,kardeşim,babam.Heleki bu olaylardan sonra.
Öğlen oluyordu.Zaman o kadar yavaştı ki sanki zaman durmuş gibi.Bir türlü akşam olmuyordu.Televizyonu açıp bir şeyler izlersem belki zaman geçerdi.Televizyonu açtım ama haberler vardı.Başka çarem yoktu.Ya haberleri izleyecektim yada öyle oturup bekleyecektim.Haberleri izlemeyi tercih etmiştim.Görünüşe göre patlama riskinin hala azalmadığını ve başka patlamalarında olacağını belirtiyordu.Bütün askerler oradaydı.Acaba bizlerden gizledikleri bir şey mi vardı.Patlama olduysa polisler ellerinde neden taramalılarla geziyordu?Neden çatılarda keskin nişancılar vardı?Bunu hala kimse bilmiyordu.
Hava kararmaya başlıyordu.İçimdeki korku ve stres beni iyice geriyordu.Yatma vakti gelmişti.Herkes yatağına girmiş rahatça yatıyordu.Benim yatmam galiba bu gece zor olacaktı.Biraz uyumuştum.Gözlerim iyice kapanmıştı.Salondan sesler şimdiden gelmeye başlamıştı.Kapanan gözlerimi aniden açtım.Dualar ederekten aşağı iniyordum.Daha önce hiçbir zaman bu kadar gerilmemiştim.Merdivenlerden sesler çıkıyordu.Merdivenden çıkan sesler korkumu iyice bastırıyordu.Merdivenlerden indim.Sırada sadece o uzuunn koridordan geçmek ve kapıyı açıp içeri girmek vardı.Geri dönüş yoktu.Koridordan adım adım yürümeye başlamıştım.Kapıya çok yaklaşmıştım.Sesler aynı rüzgarın uğultusuna benziyordu.Kapıya vardım.Kapının önünde kalakalmıştım.Elimi kapı koluna koydum tam açarken birden patlama sesi yükseldi.Bu patlama galiba en büyükleriydi.Sanki deprem olmuştu.Yer acayip bir şekilde sallanmıştı.Bi anda olmuştu.Çığlıklarla annemin odasına gitmiştim.Annem,kardeşim yerlerinden kalkıp salona girmişlerdi.Camdan dışarı bakıyordum ve birden telefon çaldı.Kardeşim yine ağlamaya başlamıştı.Telefonu açtım.Telefondaki sesler çok değişikti.Aynı salondan gelen sesler gibiydi.Acaba o patlama o veya onlar yüzünden mi olmuştu?
Hikayeye devam edeceğim.Artık bu sefer haftada böyle uzun bir şekilde birer bölüm atmaya karar verdim oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayınn!!!
-İYİ OKUMALAR-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ
Science FictionKüçük bir çocuk ve onla yaşayan onun hayatını bozan bir yaratık.Doğumdan beri onunla yaşayan bir yaratık.Onunla yatıp onunla kalktığı bir yaratık. Değişik bir yetenekle doğdum.Kimsede olmayan bir yetenekle...