❁ zeroone. ❁

27 0 0
                                    

✿ jeonjungkook-

Selepas berjumpa dengan Banagangtan aku masuk ke kelas .Aku mengambil tempat di sebelah meja AeyonbinHeo .Hrm ,dia tak ada .Pergi cafe lah tu .

Puijjj .

Mentang-mentanglah kau rapat dengan adik kembar tak seiras aku .Kau nak heret lah dia pergi situ pergi sini ?

"Hergh."

Aku meletakkan kepalaku di atas lengan .Terasa berat je mata ni .Menyesal teman Yon tengok filem hantu semalam .

Tidak tidak sumpah menyesal.

Tidur sikijaplah.

"SHREKKK"

Ishhh ?! Nak tidur tak senang.

Aku mengangkat kepalaku lalu memandang ke arah bunyi tersebut ,dan tersembul lah dua figura yang amat aku kenal di depan mejaku .

"Kau dua orang ni tak ada tempat duduk ke ?"

"Alah ,hyung ni .Yon dengan Aey nak ajak hyung berborak je."

"Berboraklah sangat .Aku nak tidur ni ,ngantuk .Kau ah ni ajak aku tengok filem hantu semalam."

"Mian ,mian .heheheh."

"KRIEKKK"

Pintu papan gelongsor kelasku berbunyi dan tersembullah wajah 'hensem" guru matapelajaran perniagaan kelasku.

Sehensem-hensem dia ,hensem lagi aku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kembang hidung kijap ( ̄(●●) ̄)

Rakan-rakan kelasku mula bertaburan berlari ke arah meja masing-masing.

Termasuklah dengan Yon dan Aey yang ingin ajak aku berborak tadi.

"BANGUN."

"SELAMAT PAGI ,CIKGU MINSEOK."

"Hrmm ,duduklah .Cikgu tak ada mood nak mengajar harini .Buat je lah kerja sendiri .Nak tidur ke main ke ponteng ke dating ke apa ke ikut korang lah nak buat apa pon."

Halah ,putus cinta lagi lah tu.

Cengenglah cikgu ni.

Patutlah malam semalam dia mabuk.Putus cinta rupanya.

Alhamdulillah ,Allah nak jauhkan cikgu 'hensem' dari melakukan 'maksiat' ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Whoowhee.

Aku berpaling ke arah kanank---

Bhahahahahahah.

Cepatnya dia tidur.

Menipu ah minah ni.

Tapi kenapa aku rasa dia lain harini ? ermm,dia makin lawa.

Aku mencucuk pipinya.

hahaha kiot je dia ni.

Ada yang kene gigit nanti.

"Kyeopta."

"Maaf Encik JeonJungKook,saya dapat mengesan apa yang awak cakap tadi."

Hahahakantoiakuusyadia.bahabinya(T▽T)

"Ha ?Eo ?erm,kau salah dengar tu."

"Oo,ya ke ?"

"Ya lah."

"Leklek,kau pahal do ? Menggelabah semacam je hahaha"

+ + +

heoaeyon-

   ➥eatland.[jeonjungkook]Where stories live. Discover now