Raar mailtje

56 4 1
                                    

Dagen gingen voorbij.

En als ik op school in de klas zit krijg ik een mailtje iedereen hoort de piep , behalve de docent gelukkig.

Nienke die naast me zit vraag wat is er van wie is het.

Ik zeg ik kijk zo in de pauze en ze zegt ik kijk mee,

En we luister weer verder in de les ,maar mijn hoofd blijft bij het mailtje hangen wie kan het zijn iedereen weet dat ik les heb?

Niemand stuurt me wat via mail en het was ook niet van Twitter! Raar.

Nienke zegt wel zonde he dat de winkel van 1D weg gaat en ik zeg ja egt zonde kon die maar blijven. Het was zo leuk ben je ook met alles op de foto geweest en ze roept ja tuurlijk en dingen opgeschreven en veel gekocht.

Na zeventig minuten is de les voorbij ik ren de klas uit en Nienke rent achter me aan het is vrijdag en we hebben pauze als we op het uitval rooster kijken zien we dat economie uitvalt .

Yes we zijn uit mr.hoff valt uit heerlijk en ik en Nienke schreeuwen yes verlost Van eco we besluiten naar city te gaan en we lopen naar onze kluisjes.

Als we bij city aankomen vraagt Nienke van wie het mailtje was ik zeg geen idee ga kijken.

Als ik het open zie ik een Belgische mail er staat dat ik spoedig contact op moet nemen maar ik durf niet wie in België heeft mij nodig.

Nienke zegt voor de grap straks heb je wel gewonnen de winkel staat daar straks heb je wel kaartjes.

Ik en lach en zeg nee joh maar wat ga jij vanavond doen op je verjaardag,

En ze roept niet veel softbal team komt .

Gezellig ik bel je vanavond nog wel een keer.

En we nemen afscheid.

Ik loop naar me fiets als ik thuis kom laat ik het mailtje lezen aan me moeder ze zegt wacht maar tot hij nog wat stuurt.

Ik zeg oke .

Het is vrijdagavond en we kijken de Voice of Holland en opeens krijg ik weer een mail uit België van de zelfde man.

We besluiten hem te bellen maar en neemt niemand op.

Minuten gaan er voorbij maar dan wordt er gebeld .

Me moeder neemt op en ze lacht ik vraag wat er is maar ze negeert me

Ze kletsen wat en ik hoor dat ik kaartje heb gewonnen voor het concert

Ik kan het niet geloven en wil schreeuwen maar ze is nog aan het bellen .

Als ze klaar is met bellen zeg ze je hebt egt de kaartjes gewonnen voor het concert van one direction je moet ze morgen ophalen bij de 1D shop om zes uur en .

ik schreeuw ik kan het amper geloven ik heb kaartjes gewonnen. Voor me favoriete band.

Ik stuur meteen me vader een berichtje via Facebook hij heeft namelijk bedacht wat erin moest maar zelf hij gelooft het eerst niet.

Ik zeg hem welterusten .

En ik pak de telefoon me moeder zegt via ga je bellen ik en schreeuw Nienke mag die heeft haar verjaardag feestje en ik roep vindt ze niet erg maar ik tril zo dat ik amper haar nummer kan intikken als het me gelukt is gaat de telefoon over maar me moeder pakt hem af en zegt Nienke gefeliciteerd met je verjaardag en Nienke zegt dankje wat is er ?

en ik ruk de mobiel los en zeg weet je dat mailtje nog ?

En ze roept ja

Nou ik heb heb de kaartjes gewonnen .

En ik hoor dat Nienke vrolijk is

En ik vraag heel irri wil je mee met mij naar het concert ?

Ze schreeuwt ja tuurlijk ben niet gek sukkel wanneer moet je de kaartje ophalen ?

Ik zeg morgen om zes uur bij de winkel

Ze roept ik ga mee zie je dan stuur de info naar me

Ik roep oke en nogmaals gefeliciteerd geniet ervan ik zie je morgen!

En ik hang op.

Me moeder zegt was ze blij ik ja tuurlijk en ze gaat morgen mee ophalen.

Ik kan niet wachten

En verliefd ga ik op de bank zitten de rest van de voice gaat langs me het interesseert me niet meer.

Ik heb kaartje voor het concert ban one direction .

Dreams of realWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu