Spandoek

33 2 0
                                    

Yes we hebben weer een mail gehad over de kaartje hij stuurde jullie hebben mazel we krijgen de kaartje morgen en dan sturen we ze naar jullie. Ps. het zijn hele goede staanplaatsen als de les is afgelopen rennen we naar buiten en gillen we yes staankaarten dat word gaaf.
We hebben weekend en we spreken af om met honderd dagen een spandoek te gaan maken Nienke bedenkt de tekst en tekent het wat zij is er super goed in.
Na zo veel dagen is het dan zover we gaan de spandoek maken op de mijne staat Harry be my first kiss en die van Nienke staat. Luke be my first kiss. Het is supermooi en dan gaan we hem inkleuren in de thema's van de boys een Engelse ,Ierse en Australische vlag en nog veel meer .kijk plaatje.
Ik en Nienke zingen ondertussen vals mee met de muziek van 1D en plannen dingen voor het concert uiteindelijk gaan ik en Nienke een dag skippen van school en gaan we die dag met mijn moeder en zus naar het concert.
OMG we hebben zoveel lol en we kunnen egt niet wachten maar ja nog 100 dagen.
Vanaf die dag hebben Nienke en ik Allebij een app die de dagen aftelt hahah zo kinderlijk maar wel leuk.
Opeen belt me oom me ik neem op en zeg ewa wat is er hij zegt ik zie jullie bij 1D ik zeg hoe kan dat en hij zegt ik doe de lichten en ben al bezig met alles voorbereiden en zal hun ook helpen. Ik gil en zeg Pleas haal wat spullen voor me achter van ze. En hij zegt doe me best nichtje doei x
Ik zeg het tegen Nienke en die zegt ook meteen gaaf
Dan begint school weer en dagen gaan voorbij en elke dag luisteren we samen naar de muziek en hebben we het wel over hun maar helaas huiswerk roept en we moeten goede cijfers halen uiteindelijk blijken we de volgende dag een toets te hebben van economie en we kunnen niet leren door het concert gelukkig mag ik naar veel zeuren een. Briefje schrijven om de toets een andere dag te doen als ik maar een zes haal. Nienke heeft minder geluk maar besluit het niet tegen de moeder te zeggen dan zegt mijn moeder dat ze ook een voor haar schrijft en we zijn zo gelukkig kut economie waarom dan ook daar een toets inplannen ik haat eco tog al en zeker die man dus ja pech we liegen wel dit is slecht eenmaal dat je al naar een concert gaat en dan zeker als je ook nog de kaartjes wint.

Vanaf nu gaan we meteen naar het concert bijna sorry x

Dreams of realWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu