Hitkrant

84 6 0
                                    

Yes het is zaterdag eindelijk weer weekend en ik ben bij me vader.

Ik krijg elke week van hem de hitkrant ook deze week krijg ik hem.

Als we klaar zijn met winkelen en in ze appartement aan komen pak ik de hitkrant en ga hem lezen.

Er staat een stuk over de one direction winkel in.

Snel ga ik op zoek maar dat stukje en ga het lezen.

Dan vallen me ogen op een klein blaadje waar staat win kaartje voor het concert .

Ik kan het niet geloven zelf heb ik geen kaartje ik wou wel maar nu kan het niet meer wat dan zitten ik en me vriendin niet naast elkaar.

Ik begin het deel te lezen er staat:

Wil jij ook naar het one direction concert op 24 juni schrijf dan jouw story of my life op en lever het in bij de 1D winkel .

Ik kan het niet geloven en laat het me vader lezen ik zeg wat moet ik schrijven en hij zegt.

Doe wat ze zeggen je levensverhaal over al je operaties en ik doen het.

Het pat maar net op het blaadje.

De volgende dag gaan we naar de winkel toe er staat een super rij en me vader zegt weet jazeker dat je dit wilt en ik roep ja al weet ik dat ik niet win in wil nog eens naar de winkel.

En hij zegt oke we doen het en we kijken en loopt beveilig we moeten drie uur wachten en er staat een klein jongetje voor me en zegt weet je wat er in de winkel is ?

Ik beging met hem te praten en hij is super blij dat ik hem het rustig vertel want hij was negen en snapte het niet en hij zegt zayn is leuk wie vindt jij leuk en zo praten we het eerste uur rond dan komen vrienden van ze zus die naast hem staat ze zeggen wil je uit de rij maar hij roept boos nee en gaat bij me staan . Ik lig helemaal dubbel .

Voor mij gaat de tijd snel maar voor me zusjes en vader sloom maar ik vermaak me als we na bijna 3 uur bijna binnen zijn horen we muziek en beginnen we te zingen ook het kleine jongetje voor me .

Dan mogen we naar binnen ik ga nogmaals met alles op de foto en ik mag van m vader wat uit kiezen en ik kies een leuk shirt met hun erop dan lever ik het papiertje in en denk ik ga dit niet winnen kijk hoeveel er zijn,

En loop vrolijk naar buiten waar iedereen ons aankijkt en het jongetje zwaait nog eens naar me en loopt weg .

Als ik thuiskom vertel ik wat ik heb gedaan maar zij lacht en zegt je wint tog niks en kon je daarom niet eerder naar huis voor je afspraak alleen maar door one direction .

Maar ik lach en zeg ja door hun en loop zingend weg.

De volgende dag op school

Loop ik naar me vriendin Nienke en vertel haar wat ik heb gedaan.

Ze zegt ik wou het ook doen maar vergeten en ze we roepen heel vrolijk alsof we wat winnen.

Vorig jaar verloren we ook .

Ik zeg ja maar goed ik heb het geprobeerd en we lopen moe en boos het lokaal in.

We hebben egt geen zin.

Ik klets nog wat met Nienke en zeg niks tegen de rest zeggen dit is ons geheim ik win toch niks en anders gaan ze zo zeuren over dat we fan zijn.

En Nienke doet het.

En zo gaat de Week weer verder zoals altijd .

Ik kan niet wachten op vrijdag maar ja het is pas maandag.

Maar Nienke zegt wel hoeveel kaartje kon je winnen.

Ik zeg twee een voor mij en een voor iemand anders.

Ze roept als je wint wat je niet doet mag ik met je mee?

Ik lach en zeg misschien maar ik win niks.

De dagen gaan sloom en ik blijf met Nienke 1D zingen en roepen we zien ze weer niet!

Het flauwe is dat Nienke's vriendinnen wel kaartje hebben .

En wij niet maar ja zij waren eerder.

Dreams of realWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu