Anotace
Seznam mrtvých je napínavý thriller pro mládež protnutý romancí, trochu jako filmový Vřískot namíchaný s autorčiným románem Neohlížej se.
Na začátku nového školního roku se kamarádky Ella a Linds rozhodnou, že si maturitní ročník na střední škole užijí naplno. Ovšem cestou z večírku je Ella přepadena neznámým útočníkem a všechno se změní. Sedmnáctiletá studentka se ocitá v centru vyšetřování pokusu o vraždu. Když se začnou záhadně ztrácet její spolužačky, Ella náhle neví, komu může věřit...
Zdroj: https://www.knizniklub.cz/knihy/214903-seznam-mrtvych.html
Můj názor
Autorka této knihy patří mezi mé velmi oblíbené spisovatelky, ale z důvodu, že do dnes čtu jen romantické knihy, dlouho jsem odolávala tomu, jestli se do knihy pustit či ne, jelikož toto není zrovna žánr, který bych nějak extra ráda četla.
Nakonec jsem se přeci jen nechala unést tím, že si to musím přečíst a to jen kvůli tomu, že je to od Jennifer, takže jsem se do knihy pustila.
Děj byl velmi poutavý a vážně čtivý, nešlo tam jen o to, že někdo někoho zabije a hledá se vrah, o to tam šlo samozřejmě také, ale autorka zde vylíčila i život studentů na škole, popisovala zde i školní lásku, kamarádství, smutek, zradu a vše, co do školních let patří.
Díky tomu, že příběh nebyl založen jen na hledání vraha, jsem si příběh opravdu velmi zamilovala a celou knihu jsem měla přečtenou během jednoho dne a hned po dočtení jsem věděla, že to nebude naposledy, co jsem tuto knihu četla.
Ze začátku jsem si velmi oblíbila postavu Penna, i když se tam tato postava objevovala jen v návratech do minulosti, zamilovala jsem si jeho i jeho zálibu pro přírodu a hlavně pro Kardinály. Už když jsem knihu začínala číst, nějak jsem tušila, co se s ním stalo, ale konečnou verzi jsem se dozvěděla až někdy za polovinou knížky, a i přesto že jsem to tušila, byla jsem z toho velmi smutná a bylo mi to hrozně moc líto, protože jsem tuto postavu měla ráda.
Ella na mě působila ze začátku trochu nerozhodně a namyšleně, sice nevím, proč to tak na mě působilo, ale je to tak a později jsem se za to i styděla, protože jsem zjistila, že ona taková není a prostě jsem nechápala, jak jsem si o ní mohla něco takového myslet.
Jensen byl za začátku můj oblíbenec, vždycky když byl na scéně, se mi kniha četla lépe. Takže on byl favorit číslo jedna a ani jednou mě nenapadlo, že bych ho měla podezřívat a pokaždé jsem ho bránila.
Linds se ze začátku velmi neprojevovala a nevěděla jsem, co si o ní myslet, proto jsem ji z útoku začala někde v hlouby duše podezřívat, ale jakmile jsem se nad ním pořádně zamyslela, věděla jsem, že to je kravina, protože přepadení a zmizení lidí by nemohla mít na starost mladá hubená holka, jako je Linds, i přesto, že jsem jí už nepodezřívala, jsem si ji prostě neoblíbila a nepřirostla mi k srdci
Stejně jako Linds mi ani Gavin nepřirostl k srdci a podezřívala jsem ho do konce knihy. Hrdina na mě působil opravdu nesympaticky. Možná na to mělo vliv, že chtěl Ellu a já mu to nepřála, protože jsem fandila Jensenovi, vnímala jsem je jako dva kohouty na smetišti, kdy si vyberete jednoho, kterého budete obdivovat a druhého shazovat, proto jsem asi došla k názoru, že Gavin prostě bude ten nesympatický.
I přesto, že jsem měla několik podezřelých kandidátů, byla jsem koncem napůl překvapená. Jednu část jsem tak nějak v hlouby tušila a druhá pro mě byla překvapující, takže i přesto mě autorka dokázala překvapit.
Byla jsem ráda, že jsem přečetla knihu, u které bylo zakončení, které jsem nečekala a nenechávala mě chladnou do konce. Autorka nás napínala až do poslední kapitoly a nic nebylo jisté.
Určitě ji všem doporučuji a knize dávám plných pět hvězdiček.
Četl tuto knihu někdo z vás? Jaký na ní máte názor, líbila se vám či jste byli zklamaní? Budu ráda za veškeré názory na knihu, co se vám na ní líbilo a co naopak ne :)
Pokud někdo chcete vědět, jaké čtu knihy, které jsem přečetla a z jakých budu dělat recenzi, tak si mě můžete najít v aplikaci booxy, kde jsem jako Andrea Poláková :)
Dále jsem si založila i nový blog, kde si můžete přečíst nejen recenze na knihy, ale dozvíte se tam nějaké rady ohledně tvorby a jiné rady, možná tam časem budou i nějaké rozhovory http://svet-pod-perinou.blogspot.cz
Andy 💕
ČTEŠ
Názory na knihy
RandomZde najdete mé názory na knihy, které jsem přečetla. Budu ráda, pokud mi na knihy řeknete svůj názor a co si o nich popřípadě myslíte vy. Cover: Veruuunka111