Anotace
Kensington Shawová má slibně rozjetou kariéru v reklamní agentuře, úžasného snoubence Bradleyho, se kterým chystá pohádkovou svatbu a plánuje velkou rodinu, i přátele. Žije si zkrátka jako v pohádce. Alespoň si to snaží namluvit,
přestože v hloubi duše cítí, že všechno zase tak skvělé není a že by to možná chtěla jinak...
Třeba nemuset věčně poslouchat ódy svojí matky na perfektní snachu a být si jistá, že chystaná svatba je s tím „pravým". V práci najednou taky neví, kam dřív skočit, a kamarádce nemůže věřit? Do toho se objeví její bývalý Shane a začne jí motat hlavu tím, že ji uvádí do situací, v nichž spolu prožívají scény z filmů, na které se kdysi tak rádi dívali – třeba ze Samotáře v Seattlu, Deníku Bridget Jonesové, Pretty Woman či Hříšného tance. Stačí týden a Kensin život se ocitá v naprostém chaosu. Bradley nebo Shane? Bradley se perfektně hodí do jejich rodiny, všichni ho zbožňují. Vztah se Shanem bylo jedno velké zemětřesení, které sice onehdy skončilo pohromou, avšak když se na ni podívá, zem se chvěje dosud. Jenže svatba se nezadržitelně blíží a tlak okolí sílí. Zasáhne osud a ukáže Kensi, kdo je hlavním hrdinou ve scénáři jejího života?Zdroj: https://www.knizniklub.cz/knihy/182099-laska-jako-z-filmu.html
Můj názor
Kniha se četla docela dobře, je to taková oddechová kniha, ve které najdete spoustu přátelství, lásky, zrady, slz, smíchu, naděje a spoustu momentů a hlášek z romantických filmů.
O hlavním hrdinovi Shaneovi jsem nevěděla, co si myslet. V jednu chvíli mi přišel kouzelný a v další zase nesympatický.
Stejně jsem to měla s hlavní hrdinkou Kensington. Nevěděla jsem, co si o ní myslet, jestli ji brát jako kladnou hrdinku nebo na mě působila negativně. Nelíbilo se mi na ní její chování k jejímu snoubenci Bradleymu a zároveň k Shaneovi. I když jsem neměla Bradleyho ráda, protože mi přišel až moc strojený, uhlazený a měla jsem ho prostě za zmetka, stejně mi to chování vadilo a někdy mi ho bylo i líto.
Tonya mi přišla jako mrcha, která jde za tím, co chce přes mrtvoly a je jí úplně jedno, komu tím ublíží a jakou za sebou nechá spoušť. Přesně to se mi i potvrdilo a čím více se kniha blížila ke konci, tím více jsem ji neměla ráda a zdála se mi protivná.
Ellie jsem si na začátku zamilovala, občas mě štvala, protože když jí něco Kensington prozradila, vyzvonila to Tonye a naopak zase Kensington zatajovala věci s Tonyou, takže mé sympatie postupem času klesaly, až klesly na úplné dno. Jenže potom se zase stala oporou pro Kensington a mé sympatie začaly opět stoupat a já si jí oblíbila. Takže tato osoba pro mě byla zároveň kus knížky velice nesympatická a poté zase sympatická.
Clive se v knize moc neprojevoval, ale i tak jsem ho neměla tolik ráda.
V této knize nebyla žádná postava, kterou bych milovala od začátku do konce. Buď jsem tu postavu měla ráda na začátku a na konci už ne, nebo to bylo přesně naopak.
Děj se mi zdál občas nudný a vlastně jsem občas měla chuť knihu zavřít, ale nebylo to tak časté, takže kniha se mi i přesto četla velmi dobře a měla jsem ji docela rychle přečtenou.
Při přehrávání některých částí filmů jsem si na ně hned vzpomněla a vybavila si je.
Líbilo se mi, že děj byl protkaný i filmy.
Filmy vyskytující se v knize:
Samotář v Seattlu
Pretty Woman
Deník Bridget Jonesové
27 šatů
Hříšný tanec
Šestnáct narozeninových svíček
Láska nebeská
Řekni cokoliv
Láska přes internet
Svatba mého nejlepšího příteleKniha byla nakonec čtivá, oddechová a doporučuji ji.
Dávám jí čtyři hvězdy, kvůli nesympatiím s postavami.
Četl knihu někdo? Líbila se vám? Nelíbila? Proč? Co vás zaujalo nebo nezaujalo? Jsem otevřená všem názorům :)
Opět připomínám, že jestli chcete někdo vědět, jaké čtu knihy, které jsem přečetla a z jakých budu dělat recenzi, tak si mě můžete najít v aplikaci booxy, kde jsem jako Andrea Poláková :)
Andy 💕
ČTEŠ
Názory na knihy
De TodoZde najdete mé názory na knihy, které jsem přečetla. Budu ráda, pokud mi na knihy řeknete svůj názor a co si o nich popřípadě myslíte vy. Cover: Veruuunka111