^61^

12 4 0
                                    

- Wiesz, że zawsze możesz na mnie liczyć?! Przecież jestem twoim przyjacielem?! Zrozum zależy mi na naszej przyjaźni?! Wiesz, że tak nie powinnaś robić?! Robisz to dlatego,że co ?! Nie dajesz sobie rady, ale z czym?! Już dawno powiedziałem ci, że mam dziewczynę i jest mi z nią dobrze?!

- Myślisz że jest to tak łatwo patrzeć na mojego przyjaciela...   w którym byłam zakochana... patrzeć na was... myślisz że co jestem tak twarda... przeciwnie ja po prostu płaczę gdy nie widzisz... A później... Już nie panuje nad sobą... obiecuje że nigdy tego nie zrobię... A i tak łamie obietnice... Nie chcę istnieć!  Nikt mnie nie potrzebuje!  Czuję się niepotrzebna!
  Potrzebuje ciebie... Ja wciąż tęsknię...

- Nie płacz już... sama siebie oszukujesz... mówisz że nie kochasz a i tak jest inczej...
Będę przy tobie zawsze... tylko nie  rób już sobie krzywdy...

- Wiesz jak jest mi ciężko kiedy was widzę....
Często próbuje uciekać od was... gdy widzę ją.... gdy widzę wasze zdjęcia.... czasami sprawiają mi ból... Proszę wybacz mi...
Próbuje ciągle by odejść... Nie chcę tak dłużej... Nie umiem zapomnieć... Nie miała cię nigdy ale było dobrze przy tobie...
Przepraszam...

- Otwórz mi drzwi!!

Otworzyła drzwi... gdy ją zobaczył była całe we krwi... ona chciała odejść...

- Teraz będziesz z nią szczęśliwy tak i ja już...

Po czym zemdlała... i jak już sami wiecie co dalej było  😱

***
Niedługo tysiąc odsłon... nawet nie wiecie jak jestem zadowolona... A to wszystko dzięki wam... Dziękuję ❤❤

Milcząc ~ PrzemyśleniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz