Miami

259 12 0
                                    

JUSTINİN AĞZINDAN»

Rihanna-Stay dinleyerek okuyun.#rihannavy

Uyuyodum ki aşağıdan gelen sesle irkildim.Hırsız mı girdi acaba ? Ördekli pijamalarımla köpekli pantiflerimi giyip aşağı iniyordum.Hasiktir.

~~~

"Anne senin burda ne işin var!" dedim sesim yüksek çıkmıştı.

"Ah oğlumu görmeye gelemiycek miyim? Bu uzun bir tatil olucak benim için."

"Nasıl uzun ne zamana kadar burda kalıcaksın?"

"1-2 yıl kadar."

1-2 YIL MI!

"Kocanın yanına dön." dedim bağırarak.

"Justin lütfen yapma.Biliyorsun baban ölünce onunla evlenmek zorunda kaldım."

"Babam öldüğünden 2 gün sonra kendine koca buldun.Arkadaşlarım dışladı beni, bari burda rahat bırak beni! Lütfen."

"Justin gidecek bir yerim yok."

"Ben giderim o zaman."

Birden kapı çaldı koşarak kapıyı açmaya gittim.

Megan.

"Ah selam bebeği- sana noldu gözlerin kızarmış." dedi bana o mutlu huzur verici sesiyle.

"Hiç..hiçbirşey ha bak bu annem."

"Merhaba Bayan Bieber.Ben Megan..Gilberts."

"Tanıştığıma memnun oldum Megan.Bana Pattie de."

"Bende memnun oldum..Pattie."

Megan'ın elinden tutup yukarı çıkardım.Yatağa oturdu.Bende bavulumu hazırlamaya başladım.Bana şaşkın gözlerle bakıyordu.

"Nereye Justin ? Neden bavul hazırlıyorsun!"

"Annemle kalmak istemiyorum.Kavga ettik ve Miami'ye gidiyorum."

Gözlerindeki yaşları tutamayıp ağlamaya başladı.Yanına gidip yanaklarından akan göz yaşlarını sildim.

"Bende geliyorum seninle.Beni burda tutan bi tek sen vardın Justin.Sende gidiyorsun bende geliyorum.İstesende istemesende." Ona bakıp gülümsedim.

"Tamda bunu demeni bekliyordum!" Gelip dudaklarıma bir öpücük kondurdu.

ŞARKİYİ KAPATABİLİRSİNİZ :)

"Mmm o zaman bende biran önce gidip bavulumu hazirlayayım."

"Tabi ben seni almaya gelirim seni seviyorum."

"Bende seni." deyip evden çıktı.

MEGANIN AĞZINDAN»

Eve gelir gelmez odama çıktım direk bavulumu hazırlamaya başladım.Herşey hazırdırdı.Rihanna'nın What now sesini duyar duymaz telefonuma baktım Justin arıyordu.Açtım;

"Seni aşağıda bekliyorum baş belası."

"Geliyorum taş vücut."

Hemen aşağı indim.Kapıyı açtım Justin arabaya yaslanmış beni bekliyordu.Bavulumu aldı ve arabaya oturdum.Justin'de sonra gelip sürücü koltuğuna oturdu.Miami çok uzak değildi 3 saat filan.Ama ben Justin'in yorulmaması için arada alıcaktım ben sürücektim.Sessizlik vardı radyoyu karıştırmaya başladım..

Dur!

Dur!

DUR! Rihanna'nın sesi Diamond.Mırıldanmaya başladım..

Shine bright like a diamond.

Shine bright like a diamond.

Lanet olsun bitmişti şarkı.Justin;

"Ah yanımda bir Rihanna delisi duruyor."

"Ah yanımda bir Beyonce delisi duruyor." Kahkaha atmıştı bende ona katıldım.

"Dean ve Stacy'ye söyledin mi ?"

"Ah bebeğim onlarda Miami'de.Hatta şimdi ariycaktım söylediğin iyi oldu."

"Peki ara bakalım."

Justin telefonunu çıkartıp Dean'i aradı;

"Selam dostum biz yaklaştık yarım saate ordayız .Tamam..oraya geliriz ozaman bay".

Telefonu kapatmıştı vay canına yarım saat kalmış.

YORUM VE VOTE.

-justininhatunuxd

Bad Boys Love Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin