1.sezon bu bölümle bitiyor.Ama yeni sezona geçicem diye 1-2 ay beklemiycem tabiki.Belki 1 belki 2 hafta sonra yazmaya başliycam hatta yazarım ama paylaşmam.Dont Hate me ve Yatılı Okul'u okuyun.Seviceksiniz eminim.Görüşmek üzere xx.
Bölüm parçası: Passenger-Let Her Go.
BU SON SÖZÜM (SEZON FİNALİ)
3-4 saatlik uçak yolculuğundan sonra Justin ile birlikte ayarladığım otele geldik.Justin'e yeni bir oda alması gerektiğini söyledim ama o benimle aynı odada kalcakmış- mış (!) Odaya geldiğimizde elimdeki kartla kapıyı açtım ve içeri girdik.Sessizlik vardı bu sessizliği doğal olarak Justin bozdu.
"Bebeğim burada ne kadar kalıcaz ?"
"Ben sonsuza kadar."
"Ya ben ?"
"İstediğin zaman dönersin Justin,istersen şimdi bile gidebilirsin seni çağıran olmadı." sert bir şekilde konuşmuştum.O ise daha sert bir tavırla bana cevap verdi.
"Bak hatunum,seni burda adonisli erkeklerle yalnız bırakacak halim yok.Anlıyor musun ?"
Hatunum mu ? Sevdim.
"Anlıyorum erkeğim! Ben duşa giriyorum."
Banyonun kapısını açtım kendimi içeri attım.Aynanın karşısına geçip topuzumu bozdum ve kıyafetlerimi çıkarmaya başladım.
Justin'in Ağzından;
Bana erkeğim dedi demekki affetti beni.Yep.Ama umarım Bella denen kızla yattığımı öğrenmez.Yoksa yeniden aramız bozulur ve bu defa gerçekten herşeyi bitirir.Burası güzeldi.Ama hep otelde kalmayız,bir ev bulmamız gerek.O sırada aklıma geçen yaz ailemin olan Hawaii'deki yazlık geldi.Oraya gidebiliriz hem bu otele para ödemeyiz.Kapının tıklanmasıyla kapıya yöneldim.
"Juuustiiin kim geeldi ?" dedi Megan.
"Bakıyorum." diye cevap verdim,kapıyı açtığımda üstümden soğuk soğuk sular akmaya başladı.Bella.
"Hey Justin,beni gördüğüne sevinmedin mi ?"
"Senin burda ne işin var ?"
"Imm Miamideki o geceden sonra seni unutamadım vee Dean'i aradım o da bana Hawaii'de olduğunu söyledi."
"Peki ya otel ?"
"Sadece bir tesadüf."
Kolundan sıkıca tutup onun odasına sürükledim.
"Daha yeni geldim bebeğim yorgunum geceye saklayalım."
"Bak Bella,benim bir sevgilim var.Sakın ama sakın bize yaklaşma!"
Kolunu hala sıkıyordum.O anda dudaklarını dudaklarıma sürttü.Ahh dayanamıyorum.Bende karşılık vermeye başladım.Bella elimden tutup yatağa sürükledi beni üstüne çıktım ve boğazına yöneldim.Resmen sömürüyordum.Tshirtümü çıkartıp bir kenara attım Bellada hızlıca üstündekileri atıp iç çamaşırıyla kaldı.Yorulduğumu anlayıp benim üstüme çıktı.Ellerim bacaklarındaydı.O anda bir hışımla alt iç çamaşırını çıkardım.Üstümde zıplıyordu,onu altıma alıp bende boxerımı çıkardım.Yavaşça içine giriyordum.
"Ahh Justiin!" inliyordu.Hemen onun altına girip penisimi içine hapsetti.Bağırdım.
"Zorla beni bebeğim!!" kendime karşı koyamıyordum çok iyiydi.Birden kan aktı.
"Bekaretim senindir azgınım." dedi.Bana iyi geliyordu.Hala üstümdeydi gel git yapıyordu durmadan..Sonunda yanıma yattı.
"Bu iyiydi." dedi ve dudaklarımı öptü.Karşılık verdim onu hala istiyordum.