CEHENNEME! GELMEK İSTER MİSİN ?

274 9 0
                                    

Hala arabadayız ah hiç bitmiycek mi bu yol ?

"Hey Stacy ne zaman varıcaz! "

"Bilmiyorum canım." dedi ben sıkılıp kafamı cama yaslandım.Justin bana baktı;

"Bişey mi oldu hiç içten gülmüyorsun."

"Ah hadi ordan." Sinirle baktı.Arabayı durdurdu.Dean;

"Dostu-"

"Dean ve Stacy özel bişey konuşabilir miyiz Meganla."

"Tabi" dedi Stacy.

Justın'ın Ağzından»

"Noldu Justin ?" dedi ben hala ciddiydim.

"Bana ters davranıyosun,seni getirdiğime pişman etme!"

Ah hayır Justin çok kötü bi kelime seçtin.

"Öyle mi Justin daha yolun başındayız gidebilirim..gidicem de zaten!" Arabadan çıktı bagajdan bavulunu alıp yürümeye başladı.

Siktir. Dean;

"Justin Megan nereye gidiyor?" Megan duydu ve bağırarak cevap verdi.

"CEHENNEME! GELMEK İSTER MİSİN ?!" Onu ilk defa böyle sinirli görüyordum.

Tam koşucakken yoldaki taksiye binip gitti.Of herşeyi mahvettim yine kahretsin! Dean ve Stacy'de arabaya binince Meganın taksisini takip ettim.Bir kafede indi ben onu uzaktan izliyordum.Telefonunu çıkarttı birini aradı.

Megan'ın ağzından»

Gerizekalı göt beyinli! Sinirden köpürüyordum.Aklıma Miami de yaşayan Scoot geldi.Bir kafe gördüm ve taksiden indim taksiden iner inmez Scoot'u aradım.

"Alo ben Scoot."

"Selam Scoot ben Meg."

"Kaçak nerelerdesin sen ?"

"Miami'de."

"Hemen yerini söyle seni almaya geliyorum Stiles ve Isaac de geliyor."

"Trend Cafe."

"5 dakikaya ordayım."

Telefonu kapatmıştık.Buraya annemle tatil için gelmiştim.Anna teyze (asfkdjsh teyze) annemin en yakın arkadaşı ona kalmaya gitmiştik.Çocuğu Scoot.Yani ordan tanışıyoruz.Stiles ve Isaac Scoot'u en yakın arkadaşları tanışmıştık bi ara.Ben bunları düşürken yanıma gelen!

OH HAYIR!

JUSTIN.

"Özür dilerim Meg lütfen gel."

"Özür dileme."

"Dediklerim gerçek değildi."

"Hayır gerçekti." Kolumu sıkıca tuttu.

"Ah yeni bir morluk." dedim ve kolumu tutmayı az da olsa bıraktı o sırada Scoot'un sesini duydum.Yanımıza geldi.Scoot;

"Bişey mi oldu Meg?" Ağzımı açmadan Justin lafları ard arda sokmaya başladı.

"Bişey olduğu yok dostum Megi nerden tanıyorsun ?"

"Eski arkadaş.Peki ya sen ?"

"Sevgilisi." Scoot'un gözleri açıldı ve sinirden gülmeye başladı.

"Meg geliyor musun arabada seni bekliyoruz."

"Geliyorum."

"Ah Meg bunla mı gidiceksin ?"

"Justin istediğin oldu işte gidiyorum."

"Meg lütfen." Arkadan bağırmasına rağmen Scootun arabasına bindim.Arabayla Justin'in önünden geçerken ona bakmadım ama sinirli olduğu her halinden belliydi.Ah beni Scoottan mı kıskanıyor ? Gerizekalı Ahmak.

Justin'in Ağzından»

Ah şuan sinirden ölebilirim.Sinir ve kıskançlıktan! Dean bi yandan beni sakinleştirmeye çalışıyor çünkü direksiyona vurup duruyordum.Stacy ise keşke demeseydin Justin deyip mırıldanıyor! Arabadan inip yürümeye başladım.Dean;

"Justiin! Nereye  ?"

"Biraz yürümem gerek telefondan konuşuruz."

"Peki,beni ara."

Kafamı onaylayıp yürümeye başladım araba gözden kaybolmuştu.Bilmediğim evlerin önünden geçiyordum.

MEGAN!

MEGAN!

OLEY MEGAN O!

Ah bebeğim havuza ayaklarını koymuş ileri geri yapıyordu.Oda benim kadar üzgün gözüküyordu.Keşke demeseydim o lafı söylemeseydim.Aklıma bir fikir geldi!

Megan'ın Ağzından»

Kapı zilini duyunca havuzdan ayaklarımı çıkartıp koşnaya başladım.Kapıyı açtığımda pizzayla yüzünü kapatan bir çocuk vardı.

"Yardımcı olabilir miyim ?"

"Tanımadın mı ?"

"Tanımam mı gerekiyor?"

"Evet Meg." sesi tanıdık gelmişti gözüm ayakkabilarina ilişti supra beyaz Justin'in ayakkabisi.

"Justin."

"Ah supralar." hafifçe tebessüm ettim.

"Seni özledim Meg."

"Bende seni Justin."

"Özür dilerim çok ama çok."

"Bende."

Birbirimize sarıldık.Kulağıma mırıldandı.

"Beni sakın bırakma."

"Asla."

DÜN QUYİN RIHANNA'NIN DOĞUM GÜNÜYDÜ.İYİKİ DOĞMUŞ İYİKİ İDOLÜM OLMUŞ.

HAPPY BIRTHDAY RIRI.

AlwaysNavy.

Rihannavy.

ForeverNavy.

-justininhatunuxd

Bad Boys Love Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin