Eram cu Sebastian si Emma la locul urmatorului asa zis accident . Ca sa atragem atentia elevei - politiste mele preferate . Urma sa cream un accident fals in care eu sa fiu cel "ranit" iar ea sa ma ajute . Emma crede ca e un plan perfect , eu in schimb cred ca e destul de prostesc . Tot acest calvar s-ar putea transforma in ceva real . Nu vreau sa ii pun viata in pericol sufletului meu .
"Ar fi bine sa te intinzi pe jos deja . Sebatian a sunat la politie si in curand trebuie sa apara "
Ascult ce imi zice Emma . Acum ca politia e pe drum , nu mai putem amana . Aud sirenele din departare . In cinci minute vor ajunge . Emma si Sebastian au mers dupa colt , aparand pe strada ca si cum ar fi total surprinsi . Asta era planul . Eu sa fiu victima iar cei doi niste simpli martori . Motocicleta "mea" Era aproape de mine , fiind cu motorul inca pornit , ca si cum pierdusem controlul si cazusem de pe ea , astfel accidentanduma.
Dupa cinci minute apar si doua masini de politie . Au iesit cinci oameni . Unul presupun ca e seful , pentru ca pare destul de intimidant pe langa ceilalti . Doi au inceput sa fac poze si sa imi ia ADN-ul , azi e zi fara luna , lupul din mine nu e prezent in astfel de zile , de aceea am ales aceasta zi pentru "accident " in caz ca vor sa imi faca analize . Nu pot risca sa ma prinda .
Din ultima masina ies doua fete . Nu le dau mai mult de 17 ani . Una era inalta , blonda si cu ochii caprui , iar a doua , coechipera ei , era iubita mea , mai scunda de statura , dar cu corp de model , cu ochi verzi si par satent . "Vedeam " toate astea prin faptul ca Sebastian vorbea cu mine , pentru ca nu puteam sa tin ochii deschisi . Trebuie sa ii fac sa creada ca sunt lovit .
S-au apropiat amandoua de mine . Le simteam pasii . Ascultam bataile inimii iubitei mele . Era agitata .
" Cine e , Klaus ? "
" Nu stiu , frumoaso . Nu e in nici o baza de date "
Auzind cum ii spune simteam cum nervii mei cresc , inca putin si Jack vroia sa revina in mine . De ce ii spune asa , daca ea e a mea ?
Nu vreau sa ma gandesc cine e acel Klaus pentru ea . Nu vreau vreun alt barbat sa se apropie de ea . E doar a mea . Sunt un lup foarte posesiv . Defapt om , lupul e Jack .Sebastian inca imi spunea ce se intampla in jurul meu . Emma l-a cautat pe Klaus in baza de date . E unul din cei ce mi-a luat o mostra de ADN si se pare ca a gasit o informatie pe care Sebastian mi-a citit-o . " Klaus Martinez si Rebecka Wrigh sunt un cuplu oficial . Acest cuplu extraordinar este impreuna de sase luni , timp in care si-au ascuns relatia , dar totul a iesit la iveala cand Rebecka l-a adus pe misteriosul tip la receptia de adio a tatalui sau , acum o saptamana .
Eram mai nervos ca niciodata . Mi-am deschis ochii si nu mi-a mai pasat de politistii prezenti . Am luat-o pe micuta fetita si am urcat-o pe motorul meu , ambalandu-l la maxim . AM iesit din oras si am oprit motorul .
" Mainile sus . Cine esti ? De ce m-ai rapit ? "
Se simte frica in vocea ei . De ce ii e frica de mine ? Nu vreau sa ii fac rau .
Ma intorc cu fata spre ea si ii vad acei ochi ciocolatii . Era speriata , terifiata , de comportamentul meu de mai devreme . O analizes putin apoi imi ridic din nou privirea spre a ei , care era putin mai relaxata . Ochii mei s-au facut dintr-o data mov . Acel mov specific cand iti intalnesti sufletul pereche . Eram hipnotizat de privirea ei , care acum era uimita de schimbarea culorii ochilor mei .
" Nu iti fac rau , vroiam doar sa te cunosc "
" Puteai sa-mi dai mesaj sau sa vii la mine la scoala , nu sa bagi tot New York-ul in sperieti cu un accident fals "
Era calma si linistita . De ce nu mai e atat de speriata ?Probabil a vazut ca nu ii vreau raul . Am incercat sa ma apropii de ea , dar si-a ridicat din nou arma spre mine .
" Acolo sa stai . Nu te apropia . Te impusc daca o faci "
O priveam uimita de curajul ei si am vrut sa ii fortez limitele. Ma indreptam cu pasi repezi spre ea , incasand zeci de glonturi , pana a ramas arma fara .
" Ce dra.."
Nici nu o mai las sa termine propozitia . Mi-o doream atat de mult inca din prima clipa in care am vazut-o pe bancheta din spate a acelei masini . Am cuprins-o cu mainile mele de talia ei mica . Imi ajunge doar pana la piept , si eu am 180 . AM sarutat-o lent si scurt , nu vroiam sa o sperii prea tare . La inceput era incordata , apoi s-a relaxat complet , lasandu-se moale in bratele mele . Ne-am desprins din sarut cand simteam ca ea nu mai are aer . Nu vreau sa pateasca ceva din cauza mea .
" Nu e corect . Am un iubit si il iubesc . Imi pare rau , nu te cunosc . Esti doar un strain pentru mine . "
Nu ! A zis ca iubeste pe altcineva . Ca nu sunt nimici pentru ea . Dar eu o iubesc . Va fi a mea . Nu mai rezist fara sufletul meu pereche . Jack e din ce in ce mai slab fara ea . MAcar sa o vad si stiu ca Jack ar fi din nou ca inainte . Vesel si zburdalnic , cu o forta uimitoare , chiar si pentru un lup .
" Bine . Te duc inapoi . Iarta-ma ca am actionat fara sa gandesc . Doar ca eram tentat de buzele tale "
M-am urcat pe motor si ea imediat in spatele meu . Ma tinea cu frica sa nu fac ceva din nou . Oh iubito , nu te-as ranit in viata mea . As muri pentru tine . De ai sti si tu asta . Dar vei sti . Vei fi a mea . Iti promit .
Am ajuns la locul accidentului . Acolo Klaus o astepta . Cred ca el e iubitul ei . Si am avut dreptate . Pentru ca de cum am oprit motorul aceasta a fugit spre el si l-a luat in brate .Iar el i-a spus sa nu isi faca griji ca e aici si o iubeste . Oficial , Klaus e primul meu dusman . E fericita cu el . Nu pot interveni in fericirea ei . Dar o voi face sa vada ca ea imi apartine .
Te iubesc micuto.
YOU ARE READING
Beauty and the Beast
Teen FictionEu sunt Noah , iar aceasta este povestea mea . Cititi si veti afla prin cate a trebuit sa treaca Noah ca sa castige increderea sufletului lui pereche