Το καλοκαιρι ηρθε και εγω ακομα να συνηθισω την ιδεα της ευτυχιας στο μυαλο μου....
Οι φιλοι μου με κοιτουν παραξενα οταν μιλαω και το κυριοτερο νομιζουν οτι ισως να μην ειμαι καλα μιας και ειχαμε να επικοινωνησουμε περιπου 2 χρονια...Η αλλαγη αυτη ειναι πολυ παραξενη αλλα και ευχαριστη ταυτοχρονα.....
1 μηνα μετα
Επιτελους Αυγουστος!!
Ξενυχτια στα μπαρακια,φλερτ,ποτο,σεξ.Η παρεα καταλαβε επιτελους οτι επεστρεψα ξανα στην παλια Ηλιανα και δειχνουν πολυ χαρουμενοι για αυτο.
Σημερα πηγαμε για μπανιο ολοι μαζι σε μια απο τις πιο γνωστες παραλιες της Σιφνου.
Παιξαμε κοκορομαχιες και φυσικα νικησα εγω!...
Αν εξαιρεσουμε τον καημενο τον Σουηδο που τον πηγενα απο εδω και απο κει😂😂
Το βραδυ αποφασισαμε να παμε κλασικα στο Troll(το ονομα οτινανε)στο μπαρακι που παμε σχεδον παντα....
Αφου φαγαμε σε μια ταβερνα κατα τις 5 πηγα σπιτι μου...
Ξεχασα να σας πω οτι σημερα ειχα ρεπο απο το μαγαζι😂Εκανα ενα χαλαρωτικο μπανιο και μολις βγηκα παρατηρησα οτι το κινητο μου χτυπουσε...Ηταν ο Αλεξ.Ενα απο τα παιδια της παρεας..
Α-Ελα Ηλιανα...Σημερα θα περασω απο το σπιτι σου κατα τις 10 το βραδυ να σας παρω Ο-ΛΕΣ...Μη τρεχουμε παλι σε καθε σπιτι.
Η-Νταξει καλε σιγα το τρεξιμο...τεσπα κατι ακουσα για κατι παιδια που θα ερθουν αποτι μου ειπαν τα κοριτσια...Σιγουρα θα μας κανονισεις κατι ε?
Α-Μεινε ησυχη babe.
Η-Οκ.Τα λεμε το βραδυ...
Εκλεισα την κληση και υστερα εβαλα μουσικη...ντυθηκα με κατι πολυ προχειρο και πηρα τηλ τα κοριτσια να ερθουν απο το σπιτι μου...
....
Ειχε παει 9:30 και ειμασταν σχεδον ετοιμες.
Εγω φορεσα αυτα:
Η Βασια αυτα:
Και η Μαρια αυτα:
Δεν θελαμε κατι προκλητικο γιατι σημερα δεν ειχαμε και πολλες ορεξεις για φλερτ,παρολο που κανονισα κατι με αυτα τα αγορια..
Η κορνα του αυτοκινητου ηχησε στα αυτια μας και ολες τρεξαμε προς την πορτα.
Πηρα πορτοφολι,κλειδια,λεφτα και εφυγα...Στον δρομο τραγουδουσαμε και γελουσαμε ολοι μαζι....
Οταν φτασαμε στο μπαρακι ακουλουθησα τα παιδια και αφου καθισα στην θεση μου,απεναντι μου ακριβως ειδα τους 3 ξενους.Η Βασια και η Μαρια γνωριστηκαν με τα αγορια που ηταν προς το μερος τους.
Εγω παλι καθομουν και κοιτουσα τι μου θυμιζει αυτο το αγορι...Το βλεμμα του ομως ελεγε οτι και αυτος καπου με ηξερε...
Και οι δυο καθως σκεφτομασταν ειχαμε το κεφαλι μας κατω...
Ταυτοχρονα κοιταχτηκαμε...
Τελικα δεν με ξεχασε....ελεγε αυτος.
Τελικα δεν με ξεχασε,γυρισε...ελεγε αυτη...
Γεια σας παιδια!!!!❤❤❤❤
Ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιο!😘
Σποιλερ:-Πραγματικα δεν ξερω,οτι μου ερθει εκεινη την ωρα😂😂
Ερωτηση:Εχετε 3 ευχες,ποιες ευχες θα θελατε να γινουν πραγματικοτητα?
Αστερακι🌟
Σχολιο✔
Φιλακια💋