Η Ηλιανα ειναι ενα κοριτσι οπου στα 14 γνωριζει ξαφνικα γνωριζει εναν γερμανο...
Ειναι ψηλη,κανονικου βαρους(τα υπολοιπα στη φοτο)
Απο την πρωτη ματια τον ξεχωρισε...
Μιλουσαν καθε μερα,γελουσαν ,ελεγαν τα συναισθηματα τους ο ενας για τον αλλον.
Αλλα με μια διαφορα.Οχι απο το στομα...απο κει μονο ενα hi εβγενε... Μιλουσαν με τα ματια...Μονο με τα ματια.
Αυτος...
Ισως να ηξερε πολλα για αυτην...δουλευει στο μαγαζι που τρωνε οι γονεις τους καθε μερα.
Την ειχε ακουσει να την φωναζουν Ηλιανα.Αυτα μονο ηξερε...Ααα και οτι εμενε στην Σιφνο...
Εψαχνε ο ενας τον αλλο μεσω τα facebook των γονιων τους...Αλλα κανενας τους δεν ειχε προφιλ δικο του...
Μα δεν ηξεραν καν την ηλικια του αλλου...
Μονο το απογευμα και το καμια φορα το βραδυ συναντιοντουσαν στο καστρο,στα στενακια,σε ααλλουΜας ηθελαν και να τα φτιαξουν!
Κιομως ηθελαν..και πολυ!Αλλα ντρεποντουσαν...
Ωστου ηρθε ο χειμωνας...σε περιπου 340 μερες θα ξανα εβλεπε ο ενας τον αλλο και αν...
Αν ειχε ομως αυτη αγορι?
Αν ειχε ομως αυτος κοριτσι?Παντα τα βραδια ομως εκανε ο ενας επισκεψεις στα ονειρα του αλλου...
Τελικα ομως πιος πονεσε πιο πολυ?
(Δε προκειτε να σταματησω να χρησιμοποιω το ομως😅)
-Θα εχει συνεχισει τη ζωη του
-Θα εχει συνεχισει τη ζωη τηςΕλεγαν και οι δυο...
Ομως πως τον ελεγαν?
Dominik?
Loukas?Ενα απο αυτα...
Και ετσι χαθηκαν για περιπου 340 μερες...
Και τωρα ξεκιναει η πραγματικη μου καθημερινη ιστορια...
...
Να με και γω🤗❤
Αρχισα και αλλη ιστορια😌
Αλλα για αρχη σας χρωσταω ενα συγνωμη εχω παραμελησει ολες τις ιστοριες μου στο φουλ.
Αυτην ομως την ιστορια την προετιμαζω απο τον Σεπτεμβρη...
Σε περιπτωση που πιστεψετε οτι βασιζετε σε αληθηνα γεγονοντα κανετε λαθος...
Εγω απλα την γραφω με πιο πολυ παθος απο τις αλλες μου ιστοριες😘😋
Θελω να σας ρωταω πραγματα...😥
Ξεκιναμε απο τωρα:Αγαπημενο χρωμα?
Επισης απανταω σε ολα τα σχολια οποτε γραψε πολλα...
Πηγεντε τσεκάρετε και τις αλλες ιστοριες μου...😍
Και ωρα για το αστερακι...διπλα σου ειναι...
ΠΑΤΑ ΤΟ!!!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤗🤗🤗😁😁💚💚💚💛🔝🔝🔝
Τεσπα...
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ( επισης γραψτε μου πως να σας λεω...μπορει να βαλω και δυο ονοματα🙂)