,,Půjdeš se mnou na ten večírek?" Ptá se mě Thomas. ,,No, víš já jsem ti chtěla něco říct..." začala jsem. ,,Ten výraz se mi nelíbí." Odpověděl. ,,Já myslím, že se k sobě moc nehodíme a bylo by lepší, kdyby jsme už spolu nechodili." ,,Co to plácáš, dyť jsme krásnej páreček.." obejmul mě kolem pasu a chtěl mě políbit, ale já jsem ucouvla. ,,Že v tom má prsty Mark!!?? Nejdeš tam doufám s ním!!!" Teď už byl fakt naštvanej. ,,Proč bych měla jít zrovna s ním?? A co tě to vůbec zajímá?! Tobě může být jedno s kým tam půjdu!" Otočila jsem se a odešla. Opravdu jsem nečekala, že náš rozchod bude takhle probíhat. A už vůbec nechápu proč na mě hned vyjel. Příště se ho schválně zeptám proč se s Markem nemá rád. Uvidíme jestli ten důvod bude jinačí než říkal Mark.
Po škole odpoledne sedíme já a Mark tentokrát v našem domu. Je to poslední šance na udělání toho referátu, tak musíme zabrat. Společně se posadíme ke stolu v kuchyni a já vytáhnu z tašky všechny materiály, co budeme potřebovat. Než začneme, tak Mark se mě zeptá.. ,,Trino, s kým půjdeš na tu VP?" (naše značka pro valentýnskou párty). ,,No ještě nevím, záleží kdo mě pozve" uculila jsem se. On se usmál a pokývl hlavou. ,,A nechtěla bys jít se mnou?? Jsem tady chvíli a ty jsi jediná se kterou bych tam chtěl jít." Začervenala jsem se. ,,No tak dobře! Já budu ráda, když s sebou budu mít takovou okouzlující společnost, věř mi, všechny holky do jedné mi budou závidět!!" Né, že by mi na tom nějak záleželo, ale chtěla jsem hlavně naštvat Thomase.
,,Tak to budu moc rád!! U mě to bude stejný, budu tě muset před těma hladovýma pohledama kluků chránit vlastním tělem." Zašklebil se. ,,Tak to si rozhodně nenechám ujít, ale teďkom bych už šla na ten referát nebo se nikam nepohnem." ,,Souhlasím!!" Vykřikl a já jsem se musela zasmát. ,,No ještě aby ne!!" Škádlivě jsem ho plácla a on mě začal lechtat. Složila jsem se na zem. ,,No dobře, vzdávám se!!!" Křičela jsem, ale moc to nepomáhalo. Nakonec můj smích a jekot utišil dlouhým polibkem.
ČTEŠ
Láska při západu slunce
RandomByl to takový krátký románek....... On potom odešel, ale já zůstala.