O přestávce jde Bella za Lucasem, jestli by nechtěl jít s náma do cukrárny, když je ten novej, tak aby jsme se s ním líp poznali. Táňa je taky pro, ale já moc nadšená nejsem, už je tady nejmíň týden, takže myslím, že to není až tak potřeba. Belle se Lucas líbí, ale já se bojím, že on o ni moc zájem nemá. A nechci, aby z toho Bella byla smutná, kdyby jí to řekl. A taky, aby na mě nebyla naštvaná, protože mám takovej pocit, že se se mnou poslední dobou baví hodně, naštěstí školník ještě neopravil ty lavice, takže pořád sedíme spolu. Aspoň se na to můžu vymluvit, když mi Bella vyčítá že se s ním bavím víc jak s ní. Táni je to ukradený, ta ještě svou ,,lásku" nepotkala. A docela ji někdy závidím. Po vyučování jsem zastavila Bellu. ,, Bello, já asi do té cukrárny nepůjdu, není mi moc dobře." Bella se zatvářila zmateně a v jejím výrazu byl vidět i smutek. ,,Trinooo, to mi nemůžeš udělat, Lucas říkal, že chce, abys do té cukrárny šla i ty a že nám chce něco důležitýho říct." No tak to je v prde**... jestli jim hodlá říct o tom, že se mu líbím a že by byl rád aby mě holky přemluvili, ať s ním chodím (protože to už několikrát zkoušel) tak potom už se mnou Bella nikdy nepromluví... ,, tak já si to ještě rozmyslím" uchlácholila jsem Bellu a ta mě s radostí objala ,,jsi zlato, díky moc". S Bellou jsem se rozloučila a jak odešla, tak jsem vytáhla mobil z tašky a zavolala Lucasovi, kde je a že s ním potřebuju něco probrat, dali jsme si sraz na lavičkách u hřiště. Přišel za chvilku. ,, Ahoj Lucasi" ,, čauky, co je že se mnou potřebuješ mluvit, já už jsem se lekl, že se ti něco stalo a tak ti budu muset dávat umělý dýchání" zašklebil se a já jsem se musela usmát. ,, Ne, nic takovýho nehrozí, neboj." ,, Škoda, určitě by se ti to líbilo" ,, Myslím, že bys byl spokojenej hlavně ty" uzavřela jsem to. ,,Lucasi co nám chceš tak důležitýho říct?" ,,Vždyť to víš, tak proč se ptáš?." ,,Takže je to ono, co si myslím, cos už jednou chtěl zkusit.?" ,,Přesně, akorát tentokrát jsem pevně rozhodnutej." ,, Prosím tě, neříkej jim to, Táňa to vezme v pohodě, ale Bella mi to nikdy neodpustí, tak to pochop. Neříkej mi, že sis nevšiml, jak se na tebe Bella culí!!" ,, Tak jasně, že o tom vím, ale já prostě nemám Bellu rád tak jako tebe, já vím, je fajn, ale prostě s ní to není takový. Když jsme spolu, tak si nemáme co říct, ale když jsem s tebo...." umlčím ho. ,,Lucasi, nechtěl bys to s tou Bellou aspoň zkusit? Třeba si nakonec budete rozumět." ,,Proč mě pořád od sebe odháníš??" ,, Já tě neodháním, klidně bych s tebou chodila, seš super. Ale prostě nechci Belle ublížit a chci aby jsme byli pořád kamarádky..." Tak jo, ale pokud to nevyjde, tak mi slib, že už mě nikdy nebudeš přemlouvat, abych chodil s nějakou jinou holkou jo!?!" ,, Slibuju!!" ,,Tak dobře, udělám to, ale pamatuj si, že to dělám jenom kvůli tobě!!" ,, děkuju mooc!!" Stoupnu si na špičky, dám mu pusu a obejmu ho, on mě objetí oplatí. A tak tam stojíme jako zamilovaný páreček a objímáme se...
ČTEŠ
Láska při západu slunce
AléatoireByl to takový krátký románek....... On potom odešel, ale já zůstala.