Cap.5

189 16 6
                                    

.Mama: pai avem o surpriza pentru tine!
  
Eu: ce surpriza ?

Mama: pai atunci când veți ajunge in Coreea a doua zi veți merge realmente  sa îi întâlniți pe cei din Bts la agenția Big Hit unde lucrează tatăl tău . (Spune intr.o răsuflare)
  
Eu: A ok! Stai ce????? Eu să îi întâlnesc pe cei din Bts ??? Nu pot să cred ...
  
Mama: apropo mi.a spus tatăl tău că trebuie să facă o trupa de fete și m.ia spus că dacă vreți să construiți o trupa ar fi de mare ajutor pentru ei și ar fi bine pentru viitorul tău și al fetelor ! Și,ce ziceți?

Toate la unison in afara de Maria : Ddddaaaaaaa!!!!

Maria: fetelor am ceva de spus!

Toate la unison inclusiv mama : ce este ?

Maria :   pai călătoria asta nu prea îmi place adică mna voi veți avea ceva de castigat și în plus îmi va fi dor de sora mea .

Toate le unison : pofim??(și începem toate să ne panicam și să încercam sa o convingem dar nimic)

Eu : Ok eu te înțeleg pentru că și mie îmi va fi dor de mama dar vreau sa il revăd pe tata .( Spun asta plangand cu lacrimi de sânge)

Mama: fetelor Maria are un motiv pentru a nu pleca așa  că trebuie să o înțelegeți cu a făcut.o Amber .

Maria: va rog sa nu vă supărați pe mine și să mă înțelegeți .( Spune cu lacrimi in ochi încercând să schițeze un mic zâmbet dar nu îi iese)

Eu: bine acum haideți sus sa petrecem  ultima noastră noapte cu Maria ok fetelor??( Spun cu un zâmbet puțin forțat .)

Toate la unison : ok!!

----perspectiva mea----

Ma bucur ca ne ducem in coreea dar sunt trista ca maria nu vrea sa vina .

A gata asta e ultima seara in romania ar fi  frumos sa iesim in oras nu stiu pe la o inghetata.

Eu: fetelor ce ziceti mergem la o inghetata?

Maria:fetelor eu ar cam trebui sa plec (ridicanduse cu perna in mana aruncand perna spre mine )

distracti placuta.

Eu:dar nu poti sa pleci acum nui asa fetelor?

One:asa este!

Biby:dap nu poti pleca acum tu te gandesti ca noi maine plecam nu?

Maria:ok dar mai stau doar treizeci de minute!

toate la unison in afara de maria:daaaaaaaa (venind toate spre maria si imbratisando)

dupa ce sau scurs cele treizeci de minute Maria a plecat pentru ca trebuia sa aiba grija de sora ei si o chemasera parintii ei sa iasa toti in oras.

Eu:fetelor vreti sa ne uitam la un film?

One:pai e cam tarziu si zicsa ne punem la somn pentru ca maine plecam in Coreea pe la 11:30 sa fim la aeroport

Biby:si eu zic la fel dar putem sa facem putin karaoke ce ziceti?

Eu:ok

One:bine,bine.

Dam drumul la muzica si incepem sa cantam piesa "Save Me" dupa piesa de la Blackpinc "Bombayah"eu eram Lisa pentru ca fac foarte bine rap one este Jiso si Biby este Rose pentru ca are o voce superb de linistitoare.

Eu:fetele e cam tarziu este ora 23:30 e cam tarziu hai sa ne punem la somn

One: sunt de acord tu Biby?

Biby:ok.

Ne schimbam in pijama si ne bagam la somn .

-----Dimineata-----

Ma trezesc cu piciorul pe one cu mana pe biby.

Ma ridic in picioare sa vad  cat este ceasul si vad ca este 10:30...

Eu: fetelor trezirea e 10:30 hai hai hai (agitanduma )

Ne-am trezit toate si ne-am imbracat cat de repede posibil .

Mama ne-a facut micul de jun dupa ce am mancat am fugit cu bagajele la masina mamei mele 

----dupa 15:00 minute----

Eu:te iubesc mama!

Mama:si eu te iubesc scumpa mea (imbratisanduma)

toate la unison :la revedere .


Un vis implinit { Editare}  BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum