Toti erau posomorati din cauza tragediei petrecute in ultimele ore.
*pov Amber*
Sunt în mașină și primesc un mesaj neașteptat de la tatăl meu
"Amber ști că la noi în România se sărbătorea ziua de 1 aprilie și azi practic este. M-am gândit să le facem o farsă prietenilor tai. Nu știu ce fel de farsă dar vezi tu. Când vezi mesajul sa-mi spui daca ești de acord sau nu. Te pup"Eu: "da tata sunt de acord. Și știu cum sa-i păcălim. Tu te duci și vorbești cu toți doctorii de la spital și eu mă prefac că am leșinat. Hai repede ca vreau sa vad cum reacționează. Fugi și vorbește cu doctorii te pup pa. "
După ce i-am trimis mesajul asta mi-a răspuns cu un mareeeee "ok"Daaaa și să făcut și ora 22:56 și zic că ar fi momentul sa fac farsă aia deoarece nu mai pot de nerăbdare.
Eu ma cert în continuu cu Jin deoarece îmi place să mă cert cu el. Și dintr-o dată am "lesinat" în poala lui Yoongi.
Aud cum el tipa la fete spunând : fetelor, feteloorrr Amber a leșinat ajutati-ma. Etc..... oricum ei se cearta și eu mor aici de ras deoarece ei se cearta cu săracul Jin care nu a făcut nimic și deodată începe și plânge din cauza mea. Nu îmi place că îi sperii asa tare dar am o minte diabolică *tuse, tuse jucausa* .
Ajungem la spital, Yoongi ma ia stil mireasa și urcăm la etajul 2 la spital.
Începe și tipa pe coridorul spitalului pentru a atenționa doctorul de serviciu .
Acesta cheama asistentele in graba in timp ce ma pute pe o targa.
Acesta dupa ma duce intr-un salon si stau acolo "inconstienta" auzind discutiile dinte handicapatii mei prieteni.
Deja ma plictisesc si da sunt constienta ca daca vor afla de "mica mea farsa" ma vor omorî.
Nu imi vine sa cred la ce tocmai sa gandit tatal meu . Noi chear semanam.
In fine. E ceasul 23:15 minute si inca mor aici de plictiseala.
"Eu:tata cat mai stau aici "inconstienta"?
Ca m-am plictisit rauuu. Pe unde esti?"
(Mesaj trimis) :-)"Tata:sunt in fata sputalului. Mai stai pana cand imi auzi vocea pe hol ok?"
(Mesaj primit)"Eu:o..k dar te rog mai repede"
(Mesaj trimis) seen:23:18Si dupa nu mai raspunde.
Hwaaa eu mooor aici... ce stire de c***t. De ce? nu e corect. In fineDeja ii aud vocea tatalui meu. Sper ca prietenii mei sa nu se sperie. Pe cine pacalesc? Sper sa se sperie de moarte.
Deja actionez ii dau mesaj tatalui meu in care ii spun ca ies din camera.
El a spus ca ok dar mai repede.
Eu ies usor din salon in asa fel sa trec neobservata si am reusit. Am luat un halat din cuierul din salon si am luat o foaie si un pix sa par un doctor.
Ma duc aleneeeee catre singurul grup de pe ghol.
Eu: buna seara, vreau sa va anunt ca domnisoara Amber va facut o farsa pe care nu cred ca o veti uita niciodata *accentuand ultimele parti a propozitiei.*
Toti:ce??
*dupa se intorc toti cu fata la mine si vin sa ma ia in brate iar tata rade cu mine de cei din fata noastra*
Jk:nu pot sa cred! *Vine si ma ia in brate si ma pupa pe frunte parinteste*(ciudat)Suga:doamne iti multumesc! *incepand sa planga iarasi venind sanma imbratiseze*
Eu: linisteste-te ca sunt aici intreaga *spun cu putin etuziasm si putin ingrijorata .il iau in brate si il sarut lung si apasat si dupa intervin fetele .*
O & B: te batem ma fata *spun ele in romana si eu incep sa rad si le spun*
Eu:ba voi ati innebunit? Nu stiti ca azi/(maine ca e 23:55) e 1 aprilie ziua pacalelilor? Wtf chear ati innebunit nu gluma
Ma duc sa bat palma cu tata si in drum imi apare extraterestrul meu mic (mai mare la ani si la inaltime dar tot micul meu extraterestrul meu de plus ramane) spunand
Tae: deci eu pe tine am sa te bat sa nu ma mai sperii asa in viata ta ai inteles eram sa fac infarct . *vine si ma ia in brate si ma pupa odata pe obraz si odata pe frunte*(what? Ei chear sau speriatnu gluma)
Eu: ok oppa TaeTae
Dupa vin si Jimin & Jin
J&J: te iubim.sa nu mai faci asta niciodata ai inteles?
Eu: a....n-u p-p-pot r-espira b-aieti!
J&j:scuze *indepartandu-se de mine
Eu:si eu va iubesc baieti *spun indreptandu-ma spre Jimin pentru ca e cam de inaltimea mea si il pup pe obraz acelasi lucru si cu Jin*
Ajung la tata si ii sar in brate incolacindu-ma pe bazinul lui si dupa il pup pe obraz si bat palma cu el.
Eu: si acum ce? Sunteti suparati?
All: de am fi?
Eu:Pentru ca sunteti niste fraieri de nota zece!!!!!*accentuez ultima parte*
Dupa alerg afara iar restul dupa mine tipand ffiecare pe limba lui spunand: hello ma auzi? Opreste-te Amber! Ho disperat-o *bianca si oana*
Mda si tot asa .
*pov autor*
Asa au continuat pana la masina . Cei zece au u ntrat in dubita iar tatal lui Amber cu masina lui.
Dupa vreo 15 minute toti au ajuns la casa baietilor si a inceput nebunia. Acestia au jucat adevar si provocare, jocuri video , a u facut Karaoke , au dansta au si mancat clatite cu nutella.
Seara a trecut repede dar au petrecut pana la 02:... si au adormit acolo.
*pov Jungkook*
Nu stiu ce faceam daca Amber nu se trezea , adica stiu eu acum nu as mai fi existat . Ea e pitica mea mica si...si o....Va continua...
Hei bezelelor! Ce faceti? Scuzati greselile gramaticale sau de exprimare eu sunt la bucuresti in drum spre casa si nu aveam ce face si o fata ma sacait sa postez si uitati-ma aici . Acea persoana este @Petcu_Diana17 mersi chear aveam nevoie de putina cicaleala pentru a scrie deoarece imi era atat de leneeee.
Oricum va rog comm+vot va pwp bye!
CITEȘTI
Un vis implinit { Editare} BTS
FanfictionAmber este o adolescenta care este jumatate coreeanca si jumatate romanca. Cele mai bune prietene ale ei sunt:Maria,Bianca,Oana In cartea aceasta sunt trei adolescente care se vor desparti la plecare pentru ca Maria nu vrea sa mai mearga si sunt tri...