-Nu vei mai scapă, mic înger căzut! se auzise pentru ultima oară vocea lui glaciara în coșmarul meu.
Deschisem ochii, orbindu-ma lumina puternica care tocmai intrase prin perdeaua din camera mea. Pe noptiera cafenie de lângă pat, telefonul vibra anuntandu-ma ca este ora 08:00 a.m. M-am ridicat din pat cu gândul de a merge sa fac un dus. Apa rece îmi aluneca pe piele încercând sa mă trezească din transa în care eram blocată.
***
Ieșind din dus am auzit dulcea voce a mamei strigandu-ma:
-Skyler! Grabeste-te! Este ora 9:30!zise ea agitata.
Am uitat complet. Azi este prima zi de liceu. Îmi usuc repede parul, mă îmbrac cu o fusta scurta mulată și cu clasica cămașă alba. Mă dau cu tuș și cu un ruj nud mat.
Mă reped la mașină în care mama mă aștepta de câteva minute.
-Skyler, draga mea Skyler. Sa nu fi emoționată, sa nu fi speriata, este doar prima zi de liceu din clasa a X-a.
- Mama, știu povestea dar cred ca tu ești aia emoționată și speriata. zic eu pe un tot amuzat începând sa radem amândouă.
***
M-am dat jos din mașină indreptandu - mă spre scările liceului. În curte era toți părinți emoționați pentru copii lor. Imediat directoarea a urcat pe podium.
-Dragi parinti, dragi copii,bine ați veni în prima zi de liceu!
Următoarele cuvinte care le-am auzit au fost ,,-BlahBlah, BlahBlah, Blah!" Am simțit o privire care mă scana din cap pana în picioare. M-am întors și era el. Un băiat cu ochii verzi.......As vrea sa încep o carte. Nu știu dacă sunt o buna scriitoare dar încerc. Știu, știu început climei dar sper ca o sa va placa pe parcurs.
CITEȘTI
My empty heart
FanfictionPentru el exista 2 posibilități....... •La dreapta va avea o viață liniștită, așa cum mereu a vrut sa aibă........ •La dreapta își continua viața periculoasa în care fiecare secunda conteaza dacă vrei sa traiesti...... Pentru ea dec...