Mergând spre ,,iad" liniștită, ascultând melodiile mele preferate, mă împiedică de un bolovan. Așteptând sa fac impact cu cimentul ud și rece doua brațe puternice m-au prins și m-au strâns într-adevăr îmbrățișare.
-Ești bine, iubire? zice el cu un ton ingrijorat.
-Da........zic scurt privindu-l în ochii lui de smarald.
-Ai grija ce faci. Nu sunt mereu aici pentru tine. spuse el și pleacă misterios în partea opusa de a mea.
Iar el. Băiatul cu ochii verzi...... Vreau sa aflu mai multe despre el dar nu sunt eu cine știe ce persoana importanta ca sa aflu foarte multe informații despre persoane.
***
Orele au trecut repede candindu-ma la băiatul cu ochii verzi..
***
Pentru ca este vineri mi-am chemat prietenele la mine acasă. Nu m-am putut abține și le-am spus de băiatul cu ochii verzi. Vazandu - mă atât de impacientata Ashley s-a aruncat repede pe scaunul din fata biroului și a început sa caute.
-Skyler! Spune... Cum arata băiatul cu ochii verzi.
-Deci.... Sa începem.... Ochii verzi de smarald.
-Asta știam deja!zic toate în cor râzând.
-Par lung cârlionțat.
-Bunn.
-Înălțimea cam de 1.80 m.
-Am găsit! zice Ashley sărind de pe scaun.
-Ăsta e?
-Daaa! tip eu cu o voce pițigăiata și bucuroasa.
-Îl cheamă Harry Styles, are 23 de ani, trăiește în New York, s-a născut în Londra.... Vrei sa afli și adresa?
-Nu. Îmi este destul. Vreau sa aflu mai multe despre el..... despre Harry.... singura.
Toate fetele au fost atât de bucuroase pentru mine și zâmbeau când vedeau ca sunt atât de entuziasmata.
***
Capitolul 3 gata. Accept sugestii și părerii și idei.
CITEȘTI
My empty heart
FanfictionPentru el exista 2 posibilități....... •La dreapta va avea o viață liniștită, așa cum mereu a vrut sa aibă........ •La dreapta își continua viața periculoasa în care fiecare secunda conteaza dacă vrei sa traiesti...... Pentru ea dec...