Capitolul 2

1 0 0
                                    

      Am simțit o privire care mă scana din cap pana în picioare. M-am întors și era el. Un băiat cu ochii verzi.......
      Am făcut contact vizual și am rămas blocată. Mă simțeam ca în alt univers,  doar noi doi. Dintr-o data am simțit niște mâini care mă împingeau spre podium.
      -Skyler! Skyler Evens! striga directoarea disperata.
      M-am grăbit spre podium cerandu-mi scuze. A trebuit sa merg cu colegii mei spre clasa. Acolo m-am întâlnit cu cea mai buna prietena a mea.
      -Miiiaa! am spus eu bucuruasa strangand-o într-o îmbrățișare.
      -Mi-a fost dor de tine, chiar dacă ne-am întâlnit acum câteva zile!
      -Parcă ar fi fost o eternitate! zic eu și începem sa radem amândouă.
      Ne-am așezat în ultima banca în timp ce diriginta povestea despre acest nou an care va începe miraculos, blah blah eu am intrebat - pe Mia:
      -L-ai văzut pe bățul cu ochii verzi, par cârlionțat......
      -Woooh! Ușor, amorez! rade ea de mine.
      -Zi-mi!! L-ai văzut? Îl cunoști? Ai vorbit vreodată cu el? Ai făcut contact vizual?
      -Hahaha! Acum începi sa pari puțin obsedata.
      -Da, știu dar, eu sunt o FOREVER ALUNA și îmi doresc sa găsesc pe cineva care sa stea lângă mine, sa mă protejeze.......
      Am tot discutat despre acei ochi verzi pana când a terminat diriginta vorbăria și am plecat. Dintr-o data doua mâini puternice m-au lipit de perete. S-a apropiat de fata mea aproape sărutându-ne. II simțeam respirația calda și sacadata.
      -Bună, iubire! spune el.
      M-a lăsat în ceață plecând fără sa m-ai spună nimic.
      ***
     Gata capitolul 2. Nu am avut așa multa inspirație. La fel de cliseic.
     

My empty heartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum