Yuri Katsuki - Norm.
Victor Nikoforov - TučněAch jo, mohl napsat aspoň rozloučení...
Usměju se a po chvíli si půjdu už lehnout.Ráno mu zase napíšu, ale nějak neodepisuje.
Už brzo ráno jsem si šel zabruslit do svého ledového království.
Až když odcházím, zapnu si mobil a hned na mě vyskočí pár nových zpráv.
Milovník roztomilých věcí: Dobré ranko Yuri ^^
Milovník roztomilých věcí: Stalo se něco?
Milovník roztomilých věcí: Yuri, odepiš...
Já: Promiň, byl jsem na tréninku
Když mi nějakou tu hodinu neodepisoval, začal jsem si ho googlit a různé vyhledávat.
Zjistil jsem, že tam bydlí, kde bydlí jsou i domácí lázně.
Na chvilku se zamyslím. Yuri a lázně. Lázně a Yuri.Ani nevím, jak mě to napadlo, ale začnu se balit. Zasloužím si odpočinek, ne?
Za chvíli už jedu na letiště i s Makkachinem, když mi pípne zpráva.
Milovník Victora: Promiň, byl jsem na tréninku.
Já: Mám pro tebe překvapení... :3
Překvapení? Ah, to je jedno, hádám, že mi pošle svou fotku s věnovánim...
Já: Super, řekneš mi to za půl hodinky, jdu běhat ;* XD
Hodím si domů pár věcí, sluchátka na Mp3 a jdu na svou běžnou trasu.
Já: Jo jo, za půl hodinky... :3
Už nasedám do letadla. Snad bude rád...
Je mi tu smutno... Od doby, co tu není můj chlupatý miláček, už jsem sám skoro pořád.
Jen co doběhnu domů, rychle pozdravím mamku, věnuju jí pusu na tvář a uteču do horkých pramenů, dokud tu ještě nejsou návštěvníci. Nesnesl bych, aby mě někdo sledoval při koupeli.
Když konečně přistaneme, zamířím podle mapy z mobilu k Yuriho horkým pramenům.
Sice ještě nemají asi otevřeno, ale nevadí.
V klidu si vlezu do vody a hodlám si tu pěkně odpočinout.
Můj krásný relax, ale probudí něčí kroky. „Mami já nic nechci!” okřiknu se automaticky.
Když mě zaregistrují, zeptám se na Yuriho a oni mě pošlou rovnou do lázní.
Když tam přijdu Yuri něco zavolá a já se usměju.
,,Yu-ri!"
ČTEŠ
Pojistka do lepšího života [ Yuri!!! on Ice ]
FanfictionVšichni to známe. Všichni máme, nebo měli jsme někdy nějakého idola. Vyjímkou není ani Katsuki Yuri, jehož představa o dokonalosti se dá popsat dvěmi slovy. Victor Nikiforov. Osudy těchto svou se mile i nemile propletou... Ale, aby si byl Yuri jist...