Kadınların öldürüldüğü,köleleştirildiği,cinsel bir obje olarak görüldüğü şu dünyada,kadın olmak çok zordur.
Kadınların üzerinden,anaların üzerinden küfür edilen ve bunu gururlanarak söyleyen gençlerin kaldı ki zaten kadına, anneye saygı göstermelerini bekleyemeyiz.2000'li yıllarda teknolojininde yaygınlaşması ile bu tür ölümlerden ve daha bir çok şeyden haberi olmasına rağmen sessiz kalan insanların da kadına saygı göstermesini bekleyemeyiz.
Günümüzde hala kadın cinayetinden değil giydiği mini etekten,taktığı başörtüden,attığı kahkahadan,çiğnediği sakızdan konuşuluyor.Bunu konuşan insanlardan maalesef ki kadına saygı bekleyemeyiz.
Kadınları baskı altında bırakan ve örneğin kilolu insanlar için büyük beden kıyafet tasarlamayan,her güzellik dergisinde insanları belirli kalıplara sokan ve illaki fit olmaya zorlayıp kadının psikolojisini bozan ancak 8 mart geldiğinde ticaret için indirimler yapıp kadınlar günü üzerinden prim yapan firmalardan da kadına saygı bekleyemeyiz.
Gece geç saatte ne işi olduğunu bilmeden dışarı çıkan kıza kötü kadın gözüyle bakanlardan da kadına saygı bekleyemeyiz.
Kadına saygı duymak demek,onu bir birey gibi görmek demektir.Kadına narin bir çiçek damgası yapıştırmak,kadını erkeğe muhtaç etmek kadına yapılmış en büyük saygısızlıktır.Kadın her işte çalışabilir ve kendi ayakları üzerinde durabilir.Kadın kadındır.Kadın bireydir.Kadın insandır.
Ben Serva Karanlar.
İstanbul doğumlu 27 yaşında bir marka temsilcisiydim.
Şimdi ise hayatımı kadınlar ve kadın cinayetlerine adadım.
Hayatımın dönüm noktasını Kocaelide yapmaya karar verdim.
Ben Serva Karanlar ve bu benim hikayem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kadının Gözünden
ChickLitYeni bir şehir,yeni bir ev,yeni bir hayat. Kendi şehrinde,kendi evinde,şiddet gören,öldürülen kadınlara yardım etmek adına...