Arius

27 0 0
                                    


-Her şeyin başladığı yer-

    M.S. 221 yılında Tristopos köyünde bir çobanın tek oğlu olarak dünyaya gelmiştir Arius. Annesini doğumunda kaybetmiştir. Henüz büyüme çağındayken babası ile beraber bir ağacın altında dinlenirken babası bir yılan tarafından ısırılır ve tek başına kalır. Köyün diğer sakinleri bu yetim çocuğu kendi amaçları doğrultusunda kullanmak için ona sahip çıkarlar ve hayvanlarını Arius'a emanet ederler. Babasının çobancılık mirasından kurtulamayan Arius 14 yaşına girdiğinde bir gün hayvanlarını otlatmaya bir dağın eteğine götürür.Fırtına başlar. Arius kendini korumak için dağın eteğinde bir mağaraya sığınır. İçeriden gelen sesler Arius'un dikkatini çeker ve karanlığa doğru yürümeye başlar.Bir süre etrafındaki duvarlara tutunarak yürüdükten sonra ileride bir çukurdan mor ve beyaz ışıkların dalgalandığı görür.

-Yaşam Kuyusu-

    Arius bu çukurun aslında bir kuyu olduğunu farkeder. Yanına yaklaştığında kuyudan çıkan enerjiyi bütün bedeninde hisseder. Artık cesur ve meraklı bir genç olan Arius kuyuya elini uzatır ve suya dokunur. Fakat elini uzattığı şey kozmik yaşam döngüsünün kendisidir.Güçlü bir patlamayla mağaranın duvarına savrulur.

-Yükseliş-

    Arius kendine geldiği zaman bütün bedenini kaplamış olan bu kozmik enerjiden korkar. Mağaradan koşarak çıkar. Mağaranın dışında fırtına dinmiştir fakat hayvanlar adeta fırtına tarafından katledilmiştir. Köy sakinlerine bu durumu nasıl açıklayacağını bilemediği bir korkuyla köyün yolunu tutar.

-Farkındalık-

    Köye varan Arius , ihtiyarlar ile konuşmaya gider. Hayvanlara olanları anlatır. Ihtiyarlar nefretle Arius'a bağırmaya başlarlar. İçlerinden bir tanesi Arius'u idam ettirmeyi düşünür. Fakat Arius bunu duyar. Nasıl olduğunu anlamadan oradan uzaklaşmaya çalışır. Köyün savaşçıları olarak adlandırılan bir grup Arius'un peşine düşer.

-Zaman-

    Arius, Colosis kentine doğru koşar adımlarla yürür. Önünde 3 günlük bir yol vardır ve dinlenmek için yeni büyümekte olan bir ağacın altına oturur. Yorgunluktan gözleri kapanan Arius başının sol tarafından ağaca saplanan okun sesiyle uyanır. Karşısında savaşçılar vardır. Bütün korkusuyla gözlerini kapatır ve kurtulmak ister. Gözlerini açtığında Arius aynı ağacın altındadır fakat etrafta kimse yoktur ve ağaç büyümüş çürümeye yüz tutmuştur. Ne olduğunu anlamadan Colosis yoluna etrafına dikkatlice bakıp yürümeye devam eder. Kente ulaştığında bir hana girer ve bir tabak yahni ve su ister. Ödemeyi 3 gümüş parayla yapar. Fakat hancı ona güler ve bu paraların artık kullanılmadığını ve ona yalnızca hizmeyi karşılığında canını bağışlayacağını söyler. Arius kendi zamanında olmadığının farkına varır. Tarih 235 değil 422 dir.

-Yetişkin-

    Arius yetişkin bir erkek olduğunda Han'dan ayrılır. Ve savaş eğitimi almak üzere askeri kampa gider. Eğitimini aldıktan sonra ilk savaşında pusu ortasında kalan Arius gözlerini kapatır ve başa dönmek ister. Gözlerini açtığında kampta arkadaşlarının yanındadır. Derhal komutanın çadırına gider ve pusu olabileceğinden ve bu pusuya göre strateji geliştirilmesi gerektiğinden bahseder. Dedikleri doğru çıkar savaşı kazanırlar ve Arius artık Hericlos ordularının strateji danışmanı olur.

-Ihanet-

    Arius zamana karşı olan bu gücünün farkına varmıştır artık saygın bir Hericlos komutanıdır. Bark(Kuvvetli) ünvanı ile anılmaktadır. Bark Arius. Ve topraklar onun koruması altındadır. Baş yardımcısı onun bu başarısını kıskanmakta ve komutan olmak niyetindedir. Ve yavaş yavaş Arius'u zehirler. Arius ihanete uğradığını farkeder ama artık iş işten geçmiştir. Zehir bütün bedenin sarmıştır ve zamanda geriye dönemez. Son gücünü gözlerini kapar ve geleceğe gitmek için kullanır. Bilmediği bu yeni çağa ulaştığında bir yazarla tanışır. Son günlerinde tüm sırlarını ve stratejilerini anlatır. Bunları iyi muhafaza etmesini seçilmiş kişinin ona geleceğini söyler. Bir kaç gün sonra Arius 39 yaşında gözlerini kapatır ve kısa yaşamında katettiği yüzlerce yıla veda eder.

-Yeni Kan-

...?

Bu yalnızca Arius'un hayatının kısa bir özetiydi. Peki ya bu hikayenin arkasındaki "asıl sır" neydi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Barkarius EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin