Intalnirea Misterioasa

37 5 0
                                    

Ce o sa ma fac ??? In 2 ore trebuie sa ne vedem si eu sunt inca in pijamale 😱😱😱😱😱 Noroc ca atunci s-a intors mama de la cumparaturi...imi cumparase un ondulator le care il vazusem pe Instgram,avea model leopard si era culoarea turqoise. Mi-am ales o rochita gri in forma de clos,cu un model mai interesant si o pereche de Converse negrii. Apoi am luat ondulatorul,mai aveam o sansa ca sa arat bine. Mi-am facut parul si am plecat inspre Starbucks (moamaa ce emotii aveam).

 Mi-am facut parul si am plecat inspre Starbucks (moamaa ce emotii aveam)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Tocmai ce voiam sa deschis usa de acolo si il vad. Era asa de perfect...si-a dat parul cu gel,si-a pus o jacheta neagra din piele si niste paltaloni mulati,iar parfumul sau absolut mirific se simtea tocmai de la usa...pe scurt,era minunat!!! Eram atat de emotionata cat nu am putut intra. Dar... ce bine ca Iulia (prietena mea cea mai buna) a trecut pe acolo si am vorbit cu ea:
I: Ce faci aici,afara ?? De ce nu intri ?!
Eu: Am niste emotii atat de mari,daca ii zic ce simt si el imi va rade in nas,daca nu ii place cum arat? Cum beau? Cum imi sta parul...daca ma va face de ras ??
I: Nu ai de ce sa iti faci emotii!! Tu esti o fata superba,iar el este un baiat bun,chiar nu ai de ce sa iti faci emotii,crede-ma !!
Fara sa apuc sa ii multumesc pentru incurajare,ea m-a impins inauntru.
M.am asezat la masa unde era si el. Acolo ma astelta un Chocolate Cream (de unde stia el ca aceea este bautura mea preferata ???)
Eu: Buna,ce faci ?
El:Buna,te asteptam,tu ?
Eu: Am intarziat mult ?
El: Nu,ti.am luat ceva de baut...sper ca iti place
Eu: Da,este bautura mea preferata ! Cum ai stiut ??
El: Pai...este si a mea
Eu:Aham...voiam sa te intreb ceva
El: Ce este ?
Eu: De ce la scoala te ascunzi mereu sub o gluga ??
El:Vreau sa am 2 personalitati...stiu,este o tampenie 😐
Eu: Nu,chiar deloc ☺
El: Te simt cam stresata,este ceva ??
Eu:Pai...mda,eu te....
El: Ce ??
Eu: Eu te plac 🙈🙊
Nu mai stiam ce sa fac,eram atat de speriata de ceea ce va zice!
Dar...chiar atunci.............

Dragoste imposibil de posibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum