Clona

23 3 0
                                    

El: -Nu eram eu,era....

Eu:- Era?...

El: -Era...ămm,era...fratele meu geaman *spune el intr-un final*

Eu:- Wow...acum ai si colne *spun eu sarcastica*

El:-Mda...dar nu malefice *raspunde el cu acelasi tip de sarcasm*

Cum de e in stare sa glueasca acum ? El chiar crede ca eu sunt atat de naiva sa ii cred toate minciunile lui ? Ei bine...se inseala grav. Fara sa mai spun nimic,imi dau ochii peste cap,ii intorc spatele si fug cat mai departe de el si de sarmul lui de doi bani. Fugeam...nu aveam o destinatie anume...simteam doar ca trebuie sa fug,incep sa imi simt lacrimile fierbinti ce imi invadeaza chipul. Sunt departe cu mintea,cu sufletul...cu tot. La un moment dat aud zgomotul unor roti de masina,ma uit in spate si observ ca un taxi se apropie de mine. Perfect...insfarsit ceva bun mi se intampla,oricum nu stiam drumul inspre casa...ma pierdusem.

Taximetristul imi spune:

-Buna ziua,frumoasa domnisoara. De ce sunteti singura in aceasta zona ? Va duc undeva ?

Ignor primele intrebari si ii spun adresa prietenei mele cele mai bune Triss,deoarece acolo imi doream cel mai mult in momentul asta sa merg,ea era singura care putea sa ma inteleaga.

Dupa vreo 10 minute de mers cu masina ma trezesc la realitate si imi dau seama ca inca u am iesit din acel cartier abandonat. Ma uit la aparat sa vad cat ma costa deoarece voiam sa cobor,nici macar n pornise aparatul. Imi iau inima in dinti sii spun taximetristului :

-Scuzati-ma domnule,as vrea sa cobor. Imi puteti spune cat ma costa ?

-Nu poti pleca inca *imi raspunde el uitandu-se la mine cu coada ochiului*

-Cum adica ?! Vreau sa cobor ! Opriti masina,acum !

-Fetito,poti sa taci odata ? Ce crezi ca pot sa iti fac ?

Imi treceau prin minte foarte multe scenarii cu ce se putea intampla. Ma putea viola/sechestra/bate/tortura/droga...Cine stie ce ii trece prin mintea lui psihopata ?!

Ne-am oprit in fata unei case destul de mica si de modesta...am vrut sa fug,dar usa era blocata. Incep sa bat in geam ca o disperata,incercand sa il fac pe el sa isi aduca aminte ca are o fata care trebuie dusa la o adresa...nu trebuie sa platesc eu timpul pe care il petrece stand in casa aia nenorocita! Intr-un final vine la mine cu o tigara in mana...dar ce nu inteleg eu...este de ce nu o fumeaza...are prea multi bani si nu stie ce sa faca cu ei. Vine la mine deschide usa,eu incerc sa fug insa el ma prinde,imi baga tigara in gura,obligandu-ma sa inhalez fumul tigarii...dintr-o data vad negru in fata ochilor.

Ma trezesc dupa un timp,nu stiu exact cat timp a trecut. Tot ce stiu este ca am o durere cumplitaa de cap si ca vad in ceata. Inchid ochii pentru cateva secunde,cand ii deschid incep sa vad totul mult mai clar,imi simt mainile amortite,defapt nu mainile,tot corpul. Am mainile legate cu o franghie cu spini ce imi intra incet in piele,cred ca datorita lor imi simt corpul amortit. * Ce mi-o fi facut acel cretin ? Cred ca m-a drogat sau ceva...* Aud pasi venind inspre mine,insa nu imi pot ridicha capul de pe podeaua rece. Vine in fata mea si ma intreaba :

-Ce faci ? *Pe bune ?? Ce crede ca as putea sa fac...*

-Tu ce rezi ? Tu sa imi spui mie ce vrei sa imi faci ! Inainte sa o chem pe....

Nici nu apuc sa termin propozitia ca ma intrerupe

-Pe cine sa chemi draguto ? Uiti ca nu ai baterie la telefon...doar daca nu cumva ai puteri de vrajitoare. Ohhhh...pe cine pacalesc eu aici,stiu ca esti o vrajitoare dar cand ai de gand sa iti folosesti puterile ?

-Nu stiu despre ce vorbesti...Ce puteri ? Esti nebun ? Sau ai inhalat ceva ??

-Nu te mai preface ca nu stii...cu cat vei incerca sa negi mai mult cu atat iti voi provoca mai mult chin! *spune el inainte sa roteasca de ceva si sa tranteasca usa*

Dintr-o data este foarte frig in camera,am inceput sa tremur si lacrimi fierbinti mi-au invadat din nou fata..nici macar nu mai puteam vorbi.

Aud niste pasi...mai multi pasi din spatele usii,cred ca si-a adus cretinii lui de prieteni sa ma tortureze sau naiba o stii ce are de gand aceste nebun delegat...

Usa se deshide incet,il vad pe Cristi,pe Triss si pe un baiat care seamana chiar destul de bine cu Cristi...am eu halucinatii ? Cristi chiar spunea adevarul ?? Dar ce sa caute Triss cu el...asta daca nu cumva acel baiat misterios de care imi spunea era chiar Cristi

Fratele lui* nu stiu cum il cheama* dar stiu sigur ca el e cel care a ras de mine acum cateva ore la cafenea*,ma ridica din locul rece si umed luandu-ma in brate. Reusim sa iesim cu totii din acea casa nenorocita fara a scoate cel mai mic sunet. Ma pune pe bancheta din spate,cu capul in poala lui Triss. Vreau sa vorbesc ,sa intreb ce se intampla,sa povestesc tot ce mi s-a intamplat...insa imi simt pleoapele din ce in ce mai grele si adorm in batele prietenei mele cele mai bune,unde ma simt in siguranta ...



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 22, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste imposibil de posibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum