Dezamagire...

37 5 2
                                    

El a inceput sa rada,chiar daca imi promisese ca nu o va face indiferent de ceea ce va fi. Eu...rusinata,dezamagita si extrem de suparata,mi-am luat geanta si am plecat. Eram cu gandul departe,nu mai eram atenta la nimic...o masina mai avea putin si dadea peste mine. Eram atat de ingropata in gandurile mele incat am ajuns intr-o parte a orasului pe care nu o cunosteam,bateria de la telefonul meu murise,cerul se intunecase. Inaintand...am vazut un grup de baieti,m-am indreptat catre ei ca sa ii intreb pe unde sunt. Dar l-am vazut,era Cristi. Pe moment m-am blocat...am ramas intepenita,dupa cateva secunde in care am stat pur si simplu intepenita ca o statuie,am oftat si am plecat.
El m-a observat,a venit la mine,m-a luat de mana si m-a intrebat:
El: Ce faci in zona asta parasita a orasului ??

El m-a observat,a venit la mine,m-a luat de mana si m-a intrebat:El: Ce faci in zona asta parasita a orasului ??

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu mi-am tras mana si am luat-o la fuga,el nu s-a lasat,a venit dupa mine.
Eu: Lasa-ma in pace ! Esti un mincinos,un egoist,un arogant!
El: S-a intamplat ceva ?? De ce im vorbesti asa ?🤔
Eu:Nu te mai preface ca nu stii!
El: Dar nu stiu!!!!!! 😑
Eu: Ai ras de mine la cafenea,desi im promisese-i ca nu vei face asta!! Acum iti aduci aminte ?!
El: Ce cafenea ??? Cine ? Stai,ce ?! Nu mai inteleg nimic !
Eu: Ai merita Oscar-ul...vrajesti inimile oamenilor,iar apoi fara sa iti pese...le ingheti😢
El: Dar...eu nu am fost la nicio cafenea!
Eu: Nu ?? Imi pare rau atunci...nu aveam de unde sa stiu ca ai clone malefice (*eram sarcastica*)
El: Nu...dar nu eram eu,era....

Acum va las putin in suspans.. sper ca v-a placut si ca nu v-am plictisit
Daca v-a placut va rog sa le-o trimiteti prietenilor vostri pentru a o citi si ei
Pwpeek ❤🙊😘

Dragoste imposibil de posibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum