Въведение

92 12 0
                                    

Преди да започна искам да предупредя нещо. Знам, че на всеки от вас му е досадно да чете правата и правилата, но тук говорим за нещо коренно различно. Това няма да е роулплей-обикновен, като всички останали. Този ще е нещо по-необичайно, което се надявам да ви заинтригува. И, за да ви е по-лесно да си представите ще има нагледно показан пример, който да ви разясни всичко.
Вече като сте наясно можем да преминем към същественото.

Тази роулплей книга ще нарека "Heaven terra●" и искам така да я наричате. Защото няма да е просто "място за роулплей", ще е нещо много повече от това!
●Heaven от рай, и terra от земя на италиански. (Райска земя).

Графа първа
Книгата ще е разделена на "отдели".
Можете да участвате както в един от отделите, така и в няколко от тях, а също и във всички. Няма лимит на участниците, има лимит само на героите, които обаче едва ли така лесно свършват, така че това не ни безпокой.

Графа втора
Имате право на повече от един герой!
Това се дължи на факта, че има много различни отдели. Тоест, ако участвате в повече-ще имате повече от един герой.
Лимита за герои в даден отдел е един! Спазвайте го!

Графа трета
Бонус отдел!
Бонус отдела е място, което ви отпускам от съчувствие, понеже съм сигурна, че доста от вас пхостъпвйки като новак в по-стар роулплей се е сблъсквал с една определена дилема, а именно това, че желаният герой е зает. И ето. Имам решение на този проблем. Бонус отдела ще е място, където можете да използвате повече от един герой и да използвате дори такъв, който вече е зает. Можете да дублирате героите. Но не можете да играете общ роулплей с играч като вас.
Пример:
Люк: Ще ми се сега да не се намирахме в такова положение!
Люк: Ах... И на мен!
В такъв случай излиза сякаш героя води монолог... Не искаме шизофреници тук, нали??
Майтап бе, Уили! Хддд

Графа четвърта
"Аз съм си аз" отдел
Тук играете себе си!

Графа пета
При започването на роулплей се следват следните стъпки:
1. Започвате да пишете коментар под желания отдел.
2. Коментарът гласи "заглавието" на роулплея, жанра му и евентуално резюмето му (ако има такова).
3. Под вече написания коментар героите, които искат да се включат, публикуват реплики и действия.

Графа шеста
"Специалният петък"
На този ден аз ще ви давам по едно "роулплей предизвикателство", в който темата ще е зададена и вие само ще трябва да я разиграете.

Правилата са както обикновено, така че смятам за излишно да губя времето ви.

Ето и разпределенето на отделите:
Първи отдел - Аниме
Втори отдел - Кпоп
Трети отдел - Джейпоп и Джейрок (Visual Key)
Четвърти отдел - Вокалоиди
Пети отдел - Уталоиди
Шести отдел - Утау
Седми отдел - Поп
Осми отдел - Кмода
Девети отдел - Озвучители
Десети отдел - Актьори/Актриси
Единадесети отдел - Герои от филми
Дванадесети отдел - Герои от книги
Тринасесети отдел - Спортни звезди
Четиринадесети отдел - Влогъри
Петнадесети отдел - Писатели
Шестнадесети отдел - Косплейъри
Седемнадесети отдел - Яой
Осемнадесети отдел - Юри

Само едно много важто правило имам! Смута много моля нека е на лично!

И тъй като професии много, глави малко, ще оставя на вас да ми споменете отдолу в коментарите отдели, които бих могла да добавя.

Още нещо много важно. Създавайки "Heaven terra" съзнавам, че започвам ерата на един огромен спам, и поради тази причина местя книгата в отделен профил, който аз ще поддържам.

Ти! Този, които чете това в момента. Увери се, че си последвал главния ми профил, и чак тогава започни пребиваването си тук. Егото ми трябва да бъде подхранено, я! А пък и заради това, че се захващам с тази отговорност също искам награда!
Така, че.....
Girl_meets___evil
↗    ⬆Клик :3 ⬆    ↖

《BG ROLEPLAY》Heaven TerraWhere stories live. Discover now