bölüm 9

3 1 0
                                    

Yazar: merve ecem narin

Bölüm 9:
............,..................,..........................

  Nihayet istediğimiz olmuştu mert berinle konuşup onu ikna etmişti. Berinse onu kırmamıştı dikkatimi fazlasıyla čekmişti bu durum. Bizden şüpheleniyordu fakat merte ise güvendiğini söylemişti bana tuhaf gelmişti ela ise hiç oralı bile olmamıştı bu duruma onun tek istediği bu işi bir an önce halletmek.

Berin yeniden bizimle konuşmaya başladı ela bu durumdan faydalanıp hakkında daha çok bilgi edinmek istiyordu ama berinde bize karşı bir güven sorunu vardı bu durumu halletmeliydik ama nasıl, ela zamanının çoğunu bilgisayar başında geçirmeye başlamıştı yemeği bile orda yiyordu. Eline geçen bu son fırsatı kaçırmak istemiyordu.

Sabah uyandığımda elanın yatağında olmadığını fark ettim hatta yatağı hiç bozulmamıştı bile salonda uyuduğunu düşünerek kalktım yatağımdan tavşanlı pandiflerimi yerde sürüye sürüye çıktım odamdan ve salona geçtim. Salonda yoktu, mutfağa baktım orada da yoktu sabahın altısında nereye gidebilir ki diye düşünmeye başladım. Bilgisayarın başına geçtim ve dün gece elanın ne konuştuğuna baktım berinle çok hatta fazlasıyla normal bir şekilde konuşmuşlar mertleyse berinin ona nasıl güvenebileceğini, güvenmesi için neler yapması gerektiğini konuşmuşlardı.

Bilgisayarı tekrar yerine bırakıp odama geçtim telefonumu alıp elayı aradım telefonu kapalıydı tekrar yerine koyun kendimi yatagıma bıraktım ne yapmak istiyordu bu kız yine nereye gitmişti haber vermeden?

Artık elayı umursamamaya başladım fakat üzülüyordum yaptıklarına.

Böyle düşünürken yeniden uykuya dalmışım. Çalar saatin sesiyle uyandığımda saat dokuzdu yataktan çıkmak istemesem de mecburen çıkmalıydım bugün çok işim vardı.

Odamdan çıkar çıkmaz burnuma harika kokular gelmeye başlamışti kesinlikle bengü yada gamze kahvaltıya enfes şeyler hazırlıyorlardı. Koku o kadar hoşuma gitmişti ki elimi yüzümü yıkamadan direk mutfağa girdim.

Ama tahmin ettiğim gibi olmamıştı mutfakta kendi duyabileceği bir ses tonunda mırıldanarak şarkı söyliyen bir adet ela vardı gerçekten şaşırmıştım onu mutfakta görünce aklıma sabah erkenden uyanıp elayı evde bulamadığım geldi. Acaba rüya falan mı görmüştüm emin değilidim.

"Ağzını kapa şimdi sinek falan kaçıcak boğazına sabah sabah" dedi ela şaşkınlığımdan ağzımın açık kaldığını bile fark etmemiştim. Direk gidip sabah yaşadıklarımın bir rüya olup olmadığını anlamak için bilgisayara baktım yazışmalar aynıydı odama gidip telefonumun arama kaydına baktım sabah altıda elayı aramıştım o zaman rüya görmüş olamam.

Banyoya geçip yüzümü yıkadım elbiselerimi de değiştirdikten onra yeniden mutfağa geçtim kimse yokken henüz elaya nereye gittiğini sormalıydım.

"Bu sabah neredeydin?"

"Hiç bir yerde "

"Sabah uyandığımda evden yoktun"

Benim bunu söylememin ardından bir anda elanın yüz ifadesi tuhaflaştı. Cevap vermedi buna sinirlenmiştim tekrar sordum;
"Bu sabah nerdeydin ela ?" sesim de sinirli ve biraz yüksek çıkmıştı

"Günaydınn"
Ela bana cevap bile vermeden içeri bengü ve gamze girmişti mecburen susmak zorunda kalmıştım. Onların herşeyi bilmesini istemiyorduk çünkü bu işin sonu iyi görünmüyordu başları bizim yüzümüzden belaya girmemeliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yabancı DostluklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin