Gravid?

179 3 2
                                    

(Isabellas synsvinkel)
Da jeg kom hjem sagde jeg Hej til mine forældre. Efter det gik jeg op på mit værelse og så Netflix og faldt i søvn. Jeg vågnede af min mor råbte at der var mad, da jeg rejste mig op fra min seng kunne jeg mærke at jeg skulle kaste op, så jeg løb ud på toilettet og kastede op. Min mor kom ud til mig og hjalp mig ind i seng igen. Hvad er der galt skat? Det ved jeg ikke, jeg har det bare dårligt. Okay bare lig dig til og sove hvis du har brug for det. Tak mor. Min mor går ud af mit værelse igen. Åh nej hvad hvis det er det fra igår, jeg ved ikke om jeg er klar til at være mor som 15 årig. Jeg må tage en graviditetstest for at se om jeg er gravid. Men først skal jeg lige ringe til Mac og snakke med ham om jeg måske er gravid. Men hvad gør jeg hvis han ikke vil være far til barnet hvis jeg overhovedet er gravid.

Samtale med Isabella. Isabella: I Marcus: M

M: Hey Isabella.
I: Hey Mac.
M: hvad er der?
I: Jeg...jeg.
M: Du hvad?
I: Jeg tror jeg er gravid.
M: Hvad!? Med hvem.
I: Ja med dig selfølgelig.
M: Hvad!? Jeg er ikke klar til at være far!
I: Marcus du kan ikke lade mig gøre det her alene!
M: Nej selfølgelig ik...men...okay jeg kommer over til dig med det samme vi bliver nødt til at købe en graviditetstest.
I: Okay men skynd dig.

Mac kom over. Kom vi skal skynde os. Han tog mig i hånden og vi løb ned til apoteket. Vi købte en graviditetstest. Da jeg kom hjem løb jeg ud på toilettet og tog testen. Jeg ventede i ca. 2 min. Da svarede kom. Shit! Hvad? Viser den positiv. Ja! Jeg begyndte at få tåre i øjnene og det samme gjorde Mac. Han trak mig ind i et kram. Det skal nok gå Isabella vi kommer igennem det her sammen.

Barn med MacWhere stories live. Discover now