Møder familien gunnarsen

45 1 1
                                    

( Isabellas synsvinkel )
Idag skal jeg møde familien gunnarsen, og jeg er så spændt fordi det er første gang at Marcus' og min familie skal mødes. Vi skal være der ovre kl. 17:30 og vi spiser kl.18:00 men klokken er lige nu 15:00 så jeg har massere af tid til at gøre mig klar, så jeg tænke at jeg ville gå i bad, JEG GÅR I BAD råber jeg til mine forældre, OKAY SKAT råber min mor tilbage. Jeg går ud i bad. Vi har et badekar, så det bruger jeg selfølgelig. Jeg sad i badet med min mobil, da jeg fik en snap fra Mac. "Hey glæder du dig til senere?" Jeg sendte et billede af at jeg var i bad. (Altså af mine ben) "hmm jeg ved det ikke helt, jeg er rimelig nervøs" han svarede hurtigt. "Er du i bad?" "Ja? Er der noget galt med det?" Han svarede igen hurtigt. "Nej, jeg ville bare ønske jeg kunne se noget mere😏" jeg grinte lidt i mig selv. Jeg tog et billede af hele min nøgne krop. "Her baby" jeg grinte igen lidt i mig selv. Jeg må nok slette det, men lige da jeg skulle til at slette det, kom jeg til at trygge send. Jeg kunne se han genindspillede snappen. Han sendte en snap. "Pis, jeg nåede ikke at tage screenshot!" Jeg pustede lettet ud. Jeg fik en snap mere. Oh shit, det var et dickpic! Mhhh hans pik er faktisk mega lækker! Jeg tog min hånd ned til min fisse, og stak to fingre ind. Jeg begyndte at små stønne, men jeg prøvede at holde det inde for mine forældre var jo lige nedenunder. Jeg tænkte at jeg ville sende en video til Mac, for jeg er virkelig tændt lige nu! Jeg optog videoen hvor jeg onanerede. Der gik lidt tid inden jeg fik en snap. Han havde sendt en snap, og jeg åbnede den. Det var Mac der stod med hans store pik i hånden og gav den gas! Han stønnede højt, og til sidst kom han. Alt det hvide sæd tændte mig virkelig! Jeg kom ud af badet og tog tøj på. Der var gået nogle timer, og vi skulle over og spise ved dem. Min far havde ikke fået af vide at jeg er gravid endnu, så vi skulle fortælle ham det der ovre. Vi kom ind og satte os ved bordet, imens Gerd-Anne var ved at ordne resten af maden. Maden kom på bordet og vi skulle til at spise. De var alle sammen virkelig venlige, og jeg glemte faktisk helt at jeg skulle fortælle min far om barnet. Er der ikke ogs' noget du skal sige til din far Isabella? Spurgte min mor. Jeg blev mega nervøs. Je... jeg er gravid... sagde jeg. A hvad er du!?! Med hvem!? Råbte min far nærmest. Jeg kiggede hen på Mac. Var?! Er du gravid med HAM!? Men du har jo lige mødt ham! Og du er kun 15! Isabella hvad tænker du dog på?? Han var mega sur. Jamen det skete bare... det er jo for sent at lave om nu! Der er ikke noget der er for sent! Du skal have en abort Isabella! Nej far! Jeg vil beholde barnet! Hvad?! Nej! Du er kun 15, og jeg er også sikker på at han ikke vil beholde det! Sagde han i en hård tone og hentydede til Mac. Ehm jo jeg vil faktisk gerne beholde barnet. Sagde Mac. I er jo sindsyge! Sagde mig far strengt. Jeg fik tårer i øjnene. Men far, det er ikke dig der skal bestemme det! Det er mig og Mac der skal det. Min mor tog min far hånden. Anders det er jo deres valg. De skal nok klare det. Han kiggede på min mor og nikkede. Vi spiste videre, og det blev hyggeligt igen. Mor må Isabella ikke nok sove her i nat? Spurgte Mac. Tjo det må hun vil gerne, hvis det er okay med Anders og Rikke? Gerd-Anne kiggede på mine forældre. Ja det må hun vel gerne. Svarede min mor. Vi blev færdige med at spise og Mac og jeg gik op på hans værelse.

Barn med MacWhere stories live. Discover now