(Isabellas synsvinkel)
Jeg kom ned af trapperne hen til min mor. Mor! Hvad er der skat. Jeg må fortælle dig noget meget vigtigt. Hvad er der skat? Je jeg er gravid. Hvad er du!? Med hvem!? Med Marcus. Jeg fik tåre i øjnene. Men du har lige mødt ham! Ja men jeg kan jo ikke gøre noget nu! Nej men...okay jeg hjælper dig igennem det her skat. Min mor tog mig ind i et kram og der stod vi i lang tid og krammede.(Marcus synsvinkel)
Jeg skulle sige det til min familie. Jeg startede med Martinus. Martinus råber jeg skrid jeg sidder og spiller FIFA råber tinus tilbage, jeg går op på hans værelse, MARTINUS DET ER VIGTIG siger jeg, hvad er der? Siger han irriteret, imens han stadig kigger på spillet. Jeg har gjordt Isabella gravid. Tinus drejet hurtigt hovedet uden at stoppe spillet. HVA HAR DU? Sagde han. Der kom en lyd fra spillet at han havde tabt. For helvede Marcus, du fik mig til at tabe! Men du har jo lige mødt hende! Jeg ved det godt, det skete bare. Amen Marcus altså, du bliver nødt til at sige det til vores forældre. Ja jeg ved det godt, men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal sige det. Ved du hvad Marcus? Nu går du ned og siger det, og du kommer ikke tilbage før du har sagt det! Okay. Siger jeg lidt irriteret, og går ud af døren. Mor, far, Emma? Der er noget vigtigt jeg skal sige tolk er. Hvad så skat? Sagde min mor? I ved hende der Isabella ik? Jeg har gjordt hende gravid. Siger jeg nervøst. Hvad?! Marcus du er kun 15! Sagde min mor. Ja jeg ved det godt, men det skete bare. Sagde jeg akavet. Min far så skuffede ud. Okay skat vi skal nok støtte dig igennem det her. Sagde min mor.Hej! Undskyld vi ikke har udgivet et kapitel, i rigtig lang tid, vi mistede egentlig bare lidt lysten til det. But now we're back on track. Så hvis i vil læse med så stem på vores historie, og/eller skriv en kommentar hvis i vil have mere. Hei hei!
Hilsen Emma og Ida!🙈❤️
YOU ARE READING
Barn med Mac
FanfictionIsabella er 15 år og er lige flyttet til Trofors. Hun er kæmpe MM'er og en dag møder hun Mac (Marcus) og får hans telefonnummer. Følg med og se hvad der sker😏