12%

157 12 0
                                    

harryho pohled
Museli jsme se odtáhnout pro nedostatek kyslíku. Myslel jsem si že zareaguje špatně ale spolupracovala. Opřel jsem si čelo o to její a uchytil ji za ruce. ,,Víš už dlouho jsem to chtěl udělat a dneska se mi splnil sen a doufám že mi splníš i ten druhý..." na chvilku jsem se odmlčel. ,,Budeš mojí princeznou?" zeptal jsem se jsem si jistý že řekne že ne.

Emmi pohled
Co mám říct. Řeknu to co si myslí moje srdce. ,,ano"řeknu a očividně překvapím mě i Harryho. ,,jupí"řekne a vyzvedne mě do vzduchu a zatočí semnou. Políbím ho. Já ho zbožnuju. ,,Měli by jsme jít dolů"řeknu. Harry jen přikývne a proplate si semnou prsty. Vyjdeme na zahradu a jdeme ke grilu kde je Brad. ,,Ahoj uniklo mi něco ?"řekne jen co nás vidí. ,,Ahoj no jdu ti představit svého přítele"řeknu. Brad a Harry se seznamili. ,,Hele Sophie naše dcera si našla kluka"řekl brad. ,,Jé ahoj harry no konečne"řekla. ,,Přeji vám to"řekli s bradem zaroveň.  ,,Emmoušínko můžeš nachvilku" řekl Niall. ,,Ano"zeptala jsem se ho. ,,Tam ta holka nevíš jestli někoho má"zeptal se a ukázal na Beccu. ,,Ne nemá a je to moje BFF tak buď na ní milý a kde je Alex?" řeknu. ,,Ta je s Liamem u mě v pokoji" řekl. Jen jsem se zasmála a šla za Harrym. ,,Princezno dneska budeš u mě utíkej si zabalit věci" řekl a dal mi pusu. Šla jsem do pokoje a nahazela par věcí do tašky. ,,Tak už můžem ale já se zeptam mamky"řekla jsem. ,,je to už domluvené"řekl. ,,Taky co by jsi nevymyslel"řekla jsem a šibalsky se usmála. ,,Harry ty máš novou káru"zeptala jsem se a zarazila jsem se nad zlatým poschem. ,,No tak trochu"řekl a nevině se usmál.
,,Harry co kdyby jsme se zastavili v nákupáku a já bych si k tobě koupila nějaký potřebmý věci"řekla jsem a koukla na něj. ,,Jo klidně"jen se na mě podivál ale hned na vozovku. Zastavilu jsme před obchoďňákem.

,,Tak a už jsme doma"řekl harry a vypnul motor od auta. Vešli jsme do vily a já se hned rozhlížela. ,,Kde budu mít pokoj"zeptala jsem se. ,,Pojď"řekl a chytl mě za ruku a propletl si semnou prsty. ,,Tady je naše ložnice. Tady je šatník máš tam skříň a pak tady máme koupelnu"řeknul. ,,Harry ty jsi to měl naplánovaný že"řekla jsem. ,,Jo měl a jsem kurevsky šťastnej"řekl chraplákem a já se mohla roztéct. ,,To já jsem taky šťaštná"řekla jsem. Otočila jsem se a šla jsem do obýváku. Sedla jsem si a zapla televizi. ,,Zlato co chceš na véču"zeptal se harry. ,,Co mi můžeš nabýdnout"řeknu trochu laškovně. ,,Jídlo a nebo mě"řekl a ušklíbl se. ,,Tak si dám to jídlo a pak tebe"řekla jsem a zasmála jsem se. Na večeři jsme si dali

Fakjů pane učiteli \ Harry Edward StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat