13%

141 11 2
                                    

Ráno jsem se probudila a byla jsem v posteli už sama. Vztala jsem a z šatny jsem si vytáhla dlouhej kardygan aby mi nebyla zima. Seběhle jsem schody a šla do kuchyně. ,,Ahoj babe doufám že jsi se pěkně vyspala protože já jo. A teď mi dej pusu a mazej se oblíkat jedeme si pro překvapení"řekl harry já mu dala pusu a šla jsem. ,,Nenávidím překvapení"zaklela jsem jen co jsem zavřela dveře od pokoje. Šla jsem tedy do šatny. Popadla jsem  černé skinny jeans s dírami na kolenou. K tomu jsem si oblékla kaky tričko a přes to jsem si přehodila něco jako kardigan akorát upletený. V koupelně jsem si nanesla lehký make up. Jen jsem se prohledla v zrcadle bežela jsem dolů. ,,Lásko můžeme jít"řekla jsem a už se rozhodovala co za boty. Vzala jsem si nakonec černé nike boty. Logo nike bylo bílé. Harry měl ty stejné boty takže jsme ladili. ,,Sweethart jakým chceš jet autem"řekl harry když otevřel dveře do garáže. Jo! Mílila jsem se má posprejovanou garáž. Ale je to užasné. ,,Pojedeme Mustangem"řekla jsem s radostí. Takový auta se mi líbí nejvíc. Nasedli jsme a vyjeli. Jeli jsme asi hodinu a už dávno jsme nabyli v londýně. Bradford! Jů tady jsem nebyla. Harry zastavil u veliké vily ale nebyla tak obrovská jak ta harryho.
Vyšla ven paní. ,,Dobrý den vítám vás u nás v Bradfordu"oznámila žena. ,,Dobrý den"řekli jsme s harrym. ,,Lasko zavažu ti oči"řekl harry a taky tak i učinil.

,,Tak sundej si šátek"řekl harry. ,,Tak chlapeček nebo holčička"řekla paní. ,,Chlapečka"řekla jsem. Koukla jsem se do ohradky kde byli kluci s mohrou mašličkou a holky s ružovou. Najednou ke mě přiběhlo takový malinký pometlo. ,,Tohohle a bude se jmenovat.....ani nevím jaký jméno"řekla jsem. ,,Co takhle Danny"řekl Harry. ,,Jo to se mi líbí lásko. Doplnili jsme různé papíry a mohli jsme si odvést Dannyho domů. Je to labradorskýretrívr. Má černou barvu. Celou dobu mi jel na klíně. Zbožnuji ho. ,,Harry tak to jsme udělali velikej krok"řeknu harry se na mě podívá nechápavě ale pak zase na vozovku. ,,Tak už jsme si pořídili dítě"řekla jsem se smíchem. ,,No a to ho budeme muset mít na střídavou péči jak mu to vysvětlíme"řekl važně ale šli mu vidět cukající koutky. ,,To bude složité"řekla jsem a poškrabala Dannyho za ušima. Pak jsme oba dva prpukli v hlasitý smích.

,,Co kdyby jsme šli nakoupit Dannymu potřebné věci"navrhla jsem. ,,Jo tak dobře vememe ho sebou aby jsme mu vybrali dobrou velikost"řekl a už ho bral na ruce. Šli jsme pěšky jelikož je obchod kousek od Harryho vily.  ,,Dobrý den potřebovali bychom na našeho miláčka obojek a vodítko"řekla jsem. ,,Jo dobře tak mu skuste tohle a v jaké barvě to budete chtít?"zeptal se mile prodavač. ,,Zelená"řekli jsme s harrym na stejno. Usmála jsem se na prodavače a on na mě mrknul. Podal mi to vodítko a obojek. Skusila jsem to Dannymu a moc mu to slušelo. ,,Dobře vememe si tohle a pak si vemem ještě pelíšek misky a nějaké hračky"řekla jsem a prodovač řekl ať jdu za ním. ,,Tak bude to 42 liber"řekl prodavač. Podala jsem mu peníze a vzala si od něj věci a lístek. ,,Danny k noze pojď"zavolala jsem na dannyho a on vážně přišel. ,,To je chytrej hlapeček po mamince"řekla jem a podrbala jsem ho. Harry odfrknul. ,,No to určitě" řekl. Tak to bylo hnusný. ,,Nemachruj že už máš vysokou"řekla jsem a šla s Dannym směr domov. Vážne jsem teď nazvala Harryho vilu jako můj dům tak to je dost šílený. ,,Lásko notak počkej"zavolal Harry a rozběhl se. Doběhl nás.

Došli jsme domů a já sundala mému miláčkovi obojek. Harry se vydal hned do pokoje. ,,Lásko pojď sem"zavolal asi po 5 minutách Harry. ,,Zase nevíš jaký tričko si oblíct?" rejpla jsem do něj. ,,Nerejpej a pohni tím krásným zadečkem"řekl nadrženým hlasem. ,,Harry na co zas myslíš"řekla jsem. Došla jsem do pokoje a jen co jsem viděla Harryho propukla jsem ve velký smích.

Fakjů pane učiteli \ Harry Edward StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat