8%

159 8 0
                                    

,,Emmčo vstávej"někdo semnou třepal. ,,Emmo"zařval znovu a já otevřela oči. ,,Dělej nebo mě přivezeš pozdě do školy"řekl Niall.,,Ach jo už jdu"řekla jsem. Vstala jsem a šla ke skříni. Vytáhla jsem si černé skinny a vzala jsem si k tomu tmavě modrou košily s motýlky. ,,Můžem jít"zavolala jsem na Nialla u dveří. Vzala jsem si své věci což obsahoval červený batoh do školy a ješte vak na tělocvik. ,,Jojo už běžím"zavolal. Nasedli jsme do auta a já zase řídila. Do školy jsme přijeli chvilku po zvonění. ,,Do prdele"zaklel Niall. ,,Já zato nemohu bráško"řekla jsem smutně. ,,Ne to je v pohodě"řekl a chytl mě kolem pasu. Vešli jsme do školi. Došla jsem ke své skříňce a dala si tam věci. Došla jsem k Niallové skříňce a společně jsme se vydali na hodinu. Bohužel to byla hodina zpěvu. Co vám budu nalhávat zpívám nerada protože se stydím. Vejdem do třídy ale místo pana učitele   Clarka tam stojí Harry. ,,Ahoj" řekne nám. ,,Ahoj promiň zaspali jsme"řeknu. ,,Jo v pohodě"řekne. ,,Tak děcka co kdyby jste mi předvedli jaký máte talent"řekne Harry. Já jen vykulím oči. Já nechci říkám si pořád dokola v hlavě. ,,Marku co kdyby jsi začal"řekne. Řada přijde až na mě. Přijdu k Harrymu. ,,Harry já se stydím zpívat před třídou"zašeptám. ,,Tak se otoč zády"řekne. ,,Jsem tu s tebou zvládneš to"řekne. Stoupnu si na podium a otočím se zády. Najednou se mi začnou klepat nohy. To nezvládnu. Otočím se a vyběhnu ze třídy a mířím si to na záchody. Z nervozity vždycky zvracím. Vypláchla jsem si pusu a dla si žvýkačku. Vejdu spěd do třídy. Sednu si na svoje místo. ,,Emmo"řekne Niall. Jen na něj kývnu. ,,Pojď tam semnou"řekne. A natáhne ke mě ruku. Zavrtím hlavou že nejdu. On se tedy odebera a sedne si s kytarou na podium. Začne hrát písničku kterou složil.

Po hodině hudebky máme tělocvik. Dneska nám učitelka dá zase zabrat pomyslím si a jdu se převlíct.

Po škole na mě čekají holky. ,,Ahoj Emmo"řeknou naráz. ,,Ahoj Alex a Becco"řeknu a obejmu je. ,,Tak můžeme vyrazit"řekne Becca. Přišli jsme kní domů. ,,Becco to už sprejuješ po svém domě"řekne alex. ,,No víž jak mě to baví"řekne Becca na obranu. ,,jestli chcete tak si to můžete zkusit támhle na té zdi"řekne a ukáže na to místo. ,,Tak nám dej spreje"řeknu. ,,No emmo tak to bych nečekala"řekne alex a ucechtne se. ,,Nerejpej do ní"brání mě Becca. Vzala jsem si od ní šátek a sprej. Začla jsem sprejovat a docela mě to začlo bavit. Dodělala jsem svoje dílo. ,,Hele tak to je dobrý"řekne Alex ,,To je styl Instagram"řekne Becca. ,,Děkuji"řeknu. ,,Asi mě to začlo bavit"řeknu. Vytáhnu si telefon a vyfotím si to. Otevřu twitter a dám tam tu fotku a k tomu napíšu popisek.
Sprejování asi začalo bavit.
U Becci jsme byli ještě asi další dvě hodiny. ,,Tak díky za vše a ahoj" řeknu a obejmu holky. ,,Ahoj"řeknou a já se vydám domů.

Fakjů pane učiteli \ Harry Edward StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat