Hoofdstuk 1

2.1K 71 10
                                    

Pov. louis

''Lieverd stop je spullen in de Auto!'' roept mijn moeder. ik grinnik en gooi alles in de auto, ik vind het altijd zo grappig als mijn moeder gestrest is. we gaan op vakantie naar een Camping en mijn moeder wilt altijd alles 'Precies' op orde hebben.. en dan bedoel ik ook echt Precies. ik ga zitten in de auto wachtend op mijn Zus/jes, Daisy Ploft Neer naast me. "ik ben klaar hoor'' hijgt ze en ik grinnik. Charlotte, Georgia, Félicité en Phoebe stappen ook in. Dan komen mijn moeder en Vader die voorin gaan zitten. ''waar zijn Doris en Ernest?'' vraag ik als ik 2 lege plekken zie in de auto. ''die blijven bij opa en oma lieverd'' zegt mijn moeder en begint weg te rijden. ik staar uit het raam, we gaan naar Kroatië ik hoop dat het op de Camping leuk is.. ik heb meestal niets met de Vakantie en op reis gaan. ik blijf liever thuis, maar nieuwe vrienden maken lijkt me eigenlijk wel wat. oh en voor jullie het nog Niet wisten ik ben gay. jup en ik schaam me er niet voor. mijn hele familie weet het en ze accepteren me :) waar ik super blij mee ben natuurlijk.

--

we komen aan op een groot grasveld van de Camping, we hadden al ingecheckt en kregen deze plek aangwezen. ik stap uit en voel een klap in mijn gezicht van de hitte , jeetje!!!!! dat is een stuk warmer dan in Doncaster! ''Louis zet jij de tent klaar?'' ik kijk raar naar mijn vader. ''pap, even serieus'' ik kijk hem met een smekende blik aan. hij knikt eventjes en ik glimlach ''goed dan je hoeft het niet te doen, dat laat ik wel aan je zusjes over dan. ga jij maar wat eten halen bij het pizza restaurant'' zegt hij terwijl hij me een bakje met geld overhandigd . ik loop naar het restaurant toe, het valt me op dat er veel Mensen zijn die gewoon Engels praten en daar ben ik blij mee.. hoef ik die rare taal niet te spreken.

ik loop naar binnen en ga voor een grote toonbank staan. hier binnen is het nog heter door die heette oven. ''Hallo kan ik u helpen?'' een Jongen rond mijn leeftijd staat achter de toonbank met een short. hij heeft kort bruin haar en ziet er best gespierd uit met tattoos, zijn bruine ogen vallen mij nu pas op.. ''3 pizza's salami'' geef ik door. ik zie hem de pizza's maken en in de oven stoppen. ''Hey ik ben Liam'' zegt hij dan, ik glimlach ''louis'' zeg ik terug. ''heb je meschien zien om straks te gaan chillen?? ik zag dat je net de camping opkwam dus ik kan je een rondleiding geven als je wilt??'' vraagt hij beleefd . ik knik nogmaals ''ja lijkt me leuk'' antwoord ik glimlachend.

kijk en zo maak je vrienden :P

Sign Of The TimesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu