Hoofdstuk 13

1.1K 51 16
                                    

hoofdstuk 13!!! :o een Ongeluks Getal!!! x S

---

Pov. Harry

Ik leun tegen de deur aan voor versteviging. harde bonken worden op de deur gegeven, en een vlaag van adrenaline gaat door me lichaam. ''HARRY HAROLD EDWARD STYLES !!!!!'' ik slik weer als ik de woedende stem van mijn vader hoor.

de duur gaat met een slag open en ik val tegen de muur aan, als ik mijn ogen weer open zie ik me vader voor me staan. ik kijk hem bang aan. ''Als ik zeg dat je moet eten ga je eten!'' scheeuwt hij in mijn gezicht'' ''s-sorry'' stotter ik en slik. ''Sorry wat!?'' scheeuwt hij vlak bij mijn oor. ''Sorry Vader'' een harde klap voel ik tegen mijn wang, zijn hand heeft me geraakt en een rode vlek begint al snel te ontstaan. ''w-waarom haat u mij?'' stotter ik weer.

''ten 1e je bent mijn eigen kind niet!''

klopt.. hij is mijn stiefvader, maar is dat een reden om mij te haten?

''ten 2e je bent een homo!''

Bam. een steek in me hart, er borreld verdriet in me op en veel veel woede..

klopt ik ben niet zoals andere, mijn moeder accepteerd me teminste maar hij niet.. :(

"knock knock'' zeg ik.

''harry het is geen tijd voor grappen!'' spreekt hij boos uit.

''knock knock'' herhaal ik.

''who's there!!!!?'' roept hij.

''i'm gonna slap..''

''i'm gonna slap who?''

''i'm gonna slap you!'' en ik geef hem zo een stoot tegen zijn kaak.

Sign Of The TimesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu