Hoofdstuk 9

1.2K 51 4
                                    

Pov. Louis

Ik loop huilend naar boven, ik loop naar mijn nachtkastje en haal er een mesje uit..ik hou het mesje tegen mijn pols aan klaar om mezelf te snijden.. ''Louis..'' ik sluit mijn ogen. ''Mam..'' Zeg ik zachtjes. ''Louis.. ik weet dat je het zwaar hebt , maar ik geloof in je..'' ''je hoeft zulke nare dingen niet te doen lieverd.. ik ben er voor je'' ik voel een hand op mijn schouder. ''Ik wil er voor je zijn lieverd, ook als ik er niet meer ben wil ik er voor je zijn'' ik leg mijn mesje voorzichtig weg, ik wil mijn moeder niet teleurstellen.. dat heb ik nooit gewild, ik hou van mijn moeder..

ze slaat me in een warme knuffel en ik knuffel haar terug terwijl ik in barsten uitval. ''shhh'' sust ze me. ''H-het spijt me mam'' snik ik.

Pov. Harry

''en toen zij hij dat hij van me hield pap, en ik was zo van 'wat?' want ik had het niet verwacht en toen rende hij weg en ik voel me zo schuldig'' ik kijk op naar mijn vader die totaal geen interesse toont. ''uhuh zoon, nou nu voor mijn beeld weg'' ik hef mijn stem. ''GA JE NOU NOG EENS LUISTEREN NAAR ME!'' ik zie dat hij een beetje schikt, hij staat op.''IK HOEF JOU HOMOVERHAAL NIET TE HOREN JONGEN!'' schreeuwt hij recht in mijn gezicht en geeft me een klap waarna hij vervolgens weg loopt. ik leg een hand op mijn wang, auw...

Sign Of The TimesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu