#28# Επιλογος...

6.6K 597 166
                                    

~Χευυυυ ναι ηρθε ο επιλογος απολαυστε. Και σας παρακαλω διαβαστε λιγο τα πραγματα που σας γραφω στο τελος ναι? Οκ τωρα παμε στο παρτ~

Οχι ρε γαμωτο.

Τον ακουλουθησα κατω στις σκαλες φωναζοντας το ονομα του.

Στο σαλονι ηταν οι γονεις του και μας κοιτουσαν πολυ περιεργα αλλα δεν με ενδιεφερε συνεχισα να τον κυνηγαω...

-Chris απλα ακουσε με σε παρακαλω...φωναξα την στιγμη που πηγε να μπει στο αμαξι του και κοπανησε την πορτα γυρνωντας να με κοιταξει...

Ο καιρός ηταν σκατα. Εβρεχε καταρακτωδως και ειχε πολυ αερα αλλα πλεον δεν με ενδιέφερε απλα ηθελα να ξεκαθαρισω τα πράγματα

-Τι? Να ακουσω τι ρε Ναταλια? Οτι με εκμεταλευτηκες? Οτι δεν νοιαστηκες ποτε σου για εμενα? Οτι πισω απο την πλάτη μου πηδιεσε με αυτον τον μαλακα?ρωτησε ενω πλεον ειχε ερθει κοντα μου...

Δεν συγκρατησα το χερι μου και τον χαστουκισα με ολη μου την δυναμη

-Εισαι μαλακας. Βγαζεις συμπερασματα απο μονος σου. Ακους τι λες? Απο ποτε εσυ μου μιλας ετσι? Νομιζα πως με σεβοσουν...αλλα οπως φαινεται εκανα λαθος. Ααα και απλα για να ξερεις ο Αρης ειναι γκευ. Μου το ανακοινωσε σημερα και γω του ειπα πως τον αγαπω οπως και να εχει με αγκαλιασε και εχασα την ισορροπια μου. Το πιο πιθανο ειναι να γουσταρει εσενα παρα εμενα...ειπα και πηγα να γυρισω να φυγω οταν με επιασε απο την μεση και με κολλησε πανω του ενωνοντας τα χειλη μας...

-Συγγνωμη...τον ειδα πανω σου και θολωσα...Ναταλια σε αγαπαω και δεν αντεχω να σε βλεπω με οποιονδηποτε αλλον...θελεις να γινεις η κοπελα μου?ρωτησε και εγνεψα χαμογελοντας

-Θελω...απαντησα και τον αγκαλιασα ενω απο πισω μου ακουσα σφυριγματα και χειροκροτηματα.

Γυρισα και ηταν οι γονεις του, ο μπαμπας μου, ο Αρης και η Ιωαννα με τον Αλεξ που μολις ειχαν ερθει να δουν πως ειμαι...

-Ενταξει ενταξει τωρα που τα βρηκατε φυγεται απο την βροχη...ειπε η κυρια Δαφνη...και ολοι γελασαμε

-Ελληνιδα μανα...ειπα και τα γελια συνεχιστικαν ακομα και οταν μπηκαμε μεσα στο σπιτι

Μετα απο 2 χρονια

~Αγαπητο μου ημερολογιο,
Εδω και δυο χρονια ειμαι απολυτα ευτυχισμενη με τον ερωτα μου τον Αρη...ειμαστε τοσο μα τοσο χαρουμενοι...τελικα δεν ηταν γκευ πραγματικη αγαπη...το αλλο μου μισο...τωρα περιμενω το παιδι του. Με γεμιζει τοσο πολυ...τον αγαπαω...τελικα ειναι αληθεια αυτο που λενε πως στα φιλικα τα ματς μπαινουν τα καλυτερα τα γκολ...~

(Σας τρομαργιασα λιγο εεεε? Τα σκουρα γραμματα δεν ισχυουν...παμε στο νορμαλ)

~Αγαπητο μου ημερολογιο,
Δυο χρονια...δυο χρονια περασαν απο την καλυτερη μερα της ζωης μου...πλεον εγω ειμαι 17 και ο Chris 19. Ομως και οι δυο ειμαστε στην β' λυκειου. Ναι απο εδω και περα δεν εχει ξαναμεινει ποτε ουτε απο απουσιες αλλα ουτε απο μαθηματα. Τον βοηθαω εγω και εννοειται πλεον δεν κανει φασαριες στο σχολειο. Δεν ξερω αν θα τα καταφερουμε...εαν θα ισχυσει το για παντα αλλα το μονο σιγουρο ειναι πως θα το απολαυσω οσο κρατησει. Τον αγαπω και με αγαπα και για την ωρα ειμαστε απλα ευτυχισμενοι...~

-Μωρο μου ελα βαζουμε την ταινια...ακουστηκε η φωνη του Chris και χαμογελασα

-Ερχομαι καρδια μου...απαντησα και εβαλα το ημερολογιο μου στο συρταρι μου...

Ειχαμε καλεσει τον Αλεξ και την Ιωαννα που ακομα τα εχουν για ταινια. Εκτος ομως απο αυτους ειχε ερθει και ο Αρης με το καινουριο του αμορε τον Πατροκλο...ενταξει καλο παιδι ειναι

Πηγα στο σαλονι και τα πιτσουνακια καθονταν στον ιδιο καναπε ενω ο Chris καθοταν στον διπλα. Πηγα δίπλα και χωθηκα στην αγκαλια του. Εκεινος γελασε και με φιλησε απαλα στο κεφαλι

-Ποια ταινια θα δουμε?ρωτησα και η Ιωαννα γυρισε και με κοιταξε

-Ειναι μια καινουρια λεγεται "Κακα αγορια αλλαζουν για καλα κοριτσια" μου απάντησε η Ιω και χαμογελασα κοιτωντας τον Chris

-Ω ναι...ναι αλλαζουν...απαντησα χαμογελοντας και τον φιλησα απαλα στα χειλη...

ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣ

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey wildkittenακια μου

Παει και αυτη η ιστορια...

Μωρε θα μου λειψετε😭😭😭

Λοιπον θελω να σας πω ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα σχολια τους ψηφους και γενικα την υποστηριξη και ενα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ για τυχον λαθη...

ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥ❤️💘💎

Σας ενημερωνω πως τωρα θα αρχισω το Obey Me...οποτε ελπιζω να τα πουμε και εκει...

Τωρα ομως πρεπει να σας αποχωριστω

Μην ξεχνατε να χαμογελατε και αν καποιος θελει να σας στερησει το χαμογελο θυμιθητε πως κανείς  δεν μπορει να σας κανει να νιωσετε μιονεκτικα εαν δεν του το επιτρεψετε...

Αυταααα

Τα λεμε καπου καποτε ισως στην αλλη ιστορια

Kisses Bb❤️❤️❤️

~wildcat136 που θα της λειψουν τα wildkittenακια της😢😢😢~

Bad Boys change for Good Girls #READINT2017 #TYS17Where stories live. Discover now