-Ναταλια???
Oh double fuck
Oh, oh double fuck...
Εσπρωξα τον Chris απο πανω μου και και ευτυχως για εμενα επεσε πισω...
Σηκωθηκα και πλησιασα τον πατερα μου...
-Μπαμπα...τι κανεις εσυ εδω???ρωτησα ταχα χαλαρα ενω η καρδια μου χτυπουσε τοσο δυνατα και γρηγορα που φοβομουν πως απο στιγμη σε στιγμη θα πεταγοταν εξω απο το στηθος μου...
-Με ειδοποιησαν απο το σχολειο για την λιποθυμια σου και ηθελα να σιγουρευτω πως εισαι καλα...αν και μια χαρα σε βρισκω...ειπε και στραβοκαταπια
-Ναι δοξα το Θεο ηπια ενα χαπι για την περιοδο και μου περασε...ειπα ενω το βλεμμα του πατερα μου ηταν παρα πολυ σοβαρο και ειχε δεσει τα χερια του κατω απο το στερνο του...
Αυτο μπορει να σημαινει μονο ενα πραγμα...
Αντιο κινητο...
Αντιο ζωη...
-Μαλιστα...βρε Ναταλια να σε ρωτησω κατι???
-Οτι θες μπαμπακα μου...ειπα αλλα αυτο που σκεφτομουν στη πραγματικοτητα ηταν: "Οτι θες μπαμπακα μου εκτος απο τον λογο για τον οποιο βρισκομουν στο χωμα με ενα μεγαλυτερο αγορι πανω μου γιατι ως προς αυτο δεν εχω απαντηση"
-Τι ακριβως εκανες στο χωμα με τον νεαρο πανω σου???
Oh triple fuck...
Think fast...
-Να εκει που εγω περπαταγα ωραια και καλα σκονταψα σε μια κοτρωνα και ετυχε εκεινη την ωρα αυτος να περναει και ηταν απροσεκτος ετσι επεσε πανω μου και πριν προλαβει να σηκωθει ηρθες εσυ και μας ειδες...ειπα αρκετα συντομα οποτε παιζει και να το πιστεψε...
Σηκωσε το ενα του φρυδι κοιτωντας με εξεταστικα...
-Ενταξει...μολις σχολασεις ελα σπιτι με τα ποδια...και να εισα πιο προσεκτικη αυτη τη φορα...ειπε και αφησα μια ανασα...με πλησιασε και με φιλησε στην κορυφη του κεφαλιου και εφυγε...
Δοξα τον Θεο και ολους τους Αγιους...
Τωρα ομως καποιος θα περασει μαυρη μερα...
Κρυβετε κιολας πισω απο τα παιδια...τωρα θα του πω εγω...
-ΡΕ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑ... ΕΛΑ ΕΔΩ ΒΡΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ...ειπα με δυσκολια προσπαθοντας να κρατησω την ψυχραιμια μου...
-Μαλακας ειμαι???ρωτησε ενω ακομα κρυβοταν πισω απο αυτους...
-ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ??? ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΡΕ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ...ΡΕ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΡΥΒΕΣΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ...ειπα για να τον νευριασω...και πετυχε σε δευτερολεπτα ηταν μπροστα μου...
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Boys change for Good Girls #READINT2017 #TYS17
Romansa"He was a river, she was his barrage" "Εκεινος ηταν ποταμος και εκεινη ηταν το φραγμα του" {...} Ειναι η τελευταια χρονια στο γυμνασιο για την Ναταλια και εκει που πιστευε πως δεν μπορει κατι χειροτερο να συμβει μερικοι 17 χρονοι περνουν μεταγραφη...