14.

5.9K 412 146
                                    

,,Kde sú chlapčenské uniformy ?" Spýtal som sa keď ich zdvihol zo stola.

,,No....predsa tu." Pozdvihol ju v pravej ruke.

,,Ale to je len jedna, kde je druhá ?" Podišiel ku mne a dievčenskú uniformu mi s úsmevom prehodil cez rameno. Pohladkal ma po tvári a následne sa zaškeril.

,,Neboj sa Minnie....toto ti určite viac pristane ako chalanská." Zasmial sa.

,,Prečo mám mať túto ja ? Nemal si si náhodou so sebou priniesť dievča a ty si mi toto urobil naschvál ?"

,,Minnie....ja som ani nevedel že ich budeme fotit. Mali sme mať klasické oblečenie a nie, Dae povedal že by bol radšej za chlapa." No jasné zabudol som že je gay. Podľa mňa vedel čo robí a chcel vidieť nejakého chlapca v šatičkách. Úchyl.

,,Ale ja to nechcem !" Zaptrotestoval som, chytil ju do ruky a opovrhovo s ňou začal mávať vo vzduchu.

,,Za to fotenie...je aj odmena. A ak teraz vycúvaš tak ja prídem o miesto lebo by to bola moja neschopnosť že som si nevedel nájsť niekoho lepšieho. Model sa prispôsobuje okolnostiam-......"

,,Ale ja niesom !" Trošku som na neho vybehol. ,,Ja som tu len tak aby som ti zachránil miesto, ty si model !"

,,Ale ja som si ťa vybral." Chytil moju tvár do rúk. ,,Minnie..." Vydýchol si. ,,Povedal som mu že si môj najlepší priateľ a ten by ma predsa nenechal v štichu a pomohol mi. Prosím ťa urob to pre mňa, si teraz vlastne braný ako model. Dostaneš za to aj svoj podiel." Pohladkal mi palcami líčka a priateľsky sa usmial.

,,Koľko ?"

,,*********."

,,Vieš čo...možno že to nebude taký problém. To zvládnem. Veď sú to len babské veci no nie." Mávol som rukou a po vyslovení ceny sa chystal ihneď prezliecť na čo sa zasmial. ,,Aaa...kde sa mám prezliecť ?" Pošriabal som sa za hlavou.

,,Tu." Založil si ruky na hruď.

,,T-tu ?...ale....j-je to-...."

,,Haha...ak ti to vadí tak choď za ten záves." Ukázal do rohu miestnosti. Súhlasne som prikývol a hneď sa schoval aj s vecami zaň. Položil som ich na stoličku a začal si pomaličky vyzliekať svoje veci. Počul som štrnganie opasku a rozopínanie gombíkov. Asi sa prezliekal spolu so mnou. Pozrel som sa na uniformu a začal krútit hlavou. Ja magor, na čo som sa to dal ? Uniforma je veľmi pekná ale nie pre mňa pre boha. Ale za tu sumu, kdo by odolal. Tie peniaze mi veľmi bodnú. Nasúkal som na seba vrch a potom zápasil so sukňou. Je veľmi pekná táto modrá farba. Veľmi sa mi to páči ale nie na mne ! Dal som jednu nohu na stoličku a začal sa trápiť s tou vecou čo sa nazývalo podkolienky. Takéto hovadiny, kto to vymyslel, len to zaberá čas kým to na seba dáš.

,,Aj tak ťa budem vidieť zlatíčko, mohol si sa kľudne prezliecť predo mnou." Povedal so smiechom.

,,Ale to by bolo čosi iné....takto neuvidíš moje telo ale konečný výsledok."

,,Aj tak ho raz uvidím."

,,Hovoril si niečo ?" Nepočul som ho.

,,Ja len že už poď, musíme sa ešte nechať namaľovať a tebe musia dať paro-chnuuuuuuuuuuuu." Vypískol keď som popri jeho slov višiel pomaličky von.

,,Cítim sa ako kokot."

,,Ji-minnie......" Preglgol a podišiel ku mne. Chytil ma okolo pása a silno si ma pritiahol k telu.

,,Gi ?" Nechápavo som mierne rozpažil ruky. Odsunul sa trošku ale nepustil ma. Pozrel sa mi do očí.

,,Vieš že takéto veci ma veľmi vzrušujú. Sú to ako hrátky s kostýmami pri sexe."

Sex Dating //BTS YoonMin// ✓Where stories live. Discover now