Myslím že chvíľu nechápal čo tým chcem povedať. Všetko to nasvedčovalo jeho nechápavému výrazu no keď som znovu pritlačil na jeho pás myslím že to sám ucítil. Znovu som začal pohybovať nohami na jeho pase snažiť sa tak aspoň trošku učiniť menšie trenie. Aj keď to bolo len cez látku bol som dostatočne tvrdý na to aby som všetko okolo môjho penisu cítil. Každý pohyb, každé trenie viac a viac rozdráždilo môj tepajúci penis.
,,Jiminnie....myslíš tým...."
,,Áno Hyung.....chcem to urobiť. Už som sa rozhodol, chcem to spraviť s tebou tak...tak prosím...." Zaiskrilo mi v očiach a znovu som obtrel svoju tvrdosť a penis staršieho. Bol ešte celkom v kľudnom stave. Myslím si že stále nepobral tie slová ktoré som mu práve povedal.
,,Vážne to chceš ? Jiminnie....nechcem ťa do toho tlačiť ak si není presvedčený...nerob to len kvôli mne." Povedal a rukou prešiel po mojom líčku.
,,Myslel som si....že...že sa potešíš....nerobím to bezhlavo...proste chcem aby to tak bolo. Hyung....Hyung prosím, chcem to....chcem teba." Povedal som mu s vášňou v očiach. Prekvapivo zamrkal očami no potom mi daroval jeho úsmev.
,,Len dúfam že sa ti nevrátila opilosť." Zasmiali sme sa obaja.
,,Pabo....už som dávno vytriezvel a po opici sa vždy túlim k svojím plyšákom." S úsmevom som obtrel naše nosi a privrel mierne oči. ,,Buď teraz môj plyšový macko Hyung len s tým rozdielom že ty mi toho dáš viac." Zasmial sa a rukami mi vošiel do vláskov. Jemne za ne zaťahal a jeho pery sa slabučko prisali na mojej čelo.
,,Samozrejme že som rád miláčik.....ani len nevieš ako dlho som na toto čakal. Tak dlho som nad tým rozmýšľal, mal som plnú hlavu toho ako bude vyzerať naše poprvé až nakoniec nemôžem uveriť tomu že si naozaj na to pripravený." Usmial sa a dal mi nežnú pusu na ústa. ,,Dokonca ma o to aj prosíš heh...nikdy som si nemyslel že by si toto povedal." S úsmevom si priložil čelo o to moje.
,,Takže ty si si to predstavoval ?" Povedal som s menším uškrnutím na čo sa naozaj perverzne usmial.
,,Áno zlatíčko....predstavoval som si akú máš úžasne úzku dierku, ako dokonalo to vieš s tvojími plnými perami a-......" Umlčal som ho dravím bozkom. Z tých jeho slov som cítil ako viac tvrdnem. Ešte chvíľu by som to počúval a vyvrcholil by som len z jeho slov a YoonGi Hyung už tiež nemal odo mňa ďaleko. Cítil som ako zatepal priamo na mojom úde. Pripomínalo mi to tú najlepšiu masáž pre môj penis.
,,Už nehovor a ukáž mi tvoje predstavi." Usmial som sa a pobozkal ho na noštek. Rukami pri mojej hlave sa trošku nadvihol a pozrel sa mi do očí.
,,Ale mal by si niečo vedieť." Hneď som mu venoval všetku svoju pozornosť.
,,Deje sa niečo Hyung ?" Spýtal som sa. Dúfam že teraz nemieni od toho odísť ! To by ma vážne vytočilo. ,,Hyung....povedz mi to." Stisk nôh som zosílil a zobral si jeho tvár do rúk. Chcem aby mi veril. Chcem aby mi hovoril všetko.
,,Nechcem ti ublížiť Minnie..."
,,Verím tomu že mi neublížiš. Neurobil by si to tak prečo si to myslíš ?" Nechápavo som sa na neho pozrel.
,,Ja len.....nikdy som do toho nedával žiadne city. Vždy to toho dotyčného bolelo alebo som ho proste k tomu donútil. Bojím sa aby sa to vo mne znovu neprejavilo. Dlho som s nikým nespal."
,,Hyung !" Pevne som mu zovrel tvár v dlaniach. ,,Prosím nedrž sa späť. Chcem aby si si to užil spolu so mnou a ak ti naozaj na mne záleží a nechceš mi ublížiť tak sa toho neboj. Hyung....ak ma naozaj bereš inak ako tých s ktorými si si len užíval tak mi neublížiš." Pohladkal som palcami jeho jemné líčka.
YOU ARE READING
Sex Dating //BTS YoonMin// ✓
FanfictionBTS, YoonMin, Texting-Sexting //Čo sa stane, keď si zvedavý Park Jimin pod nátlakom svojho kamaráta vytvorí account na sex zoznamke a zoznámi sa s veľmi nadržaným Min YoonGim ?// Started: 19.3.2017 Finished: 29.4.2017 Cover: @minstehticx